一呼一吸☆品味從此昇華 - Hallmark Blossom家居香薰

你屋企有無放香薰擺設? 其實點解要擺放香薰? 香薰同香水又有咩唔同? 

呢盒Hallmark Blossom千花樹下, 係我其中一份既聖誕禮物!
香薰送禮真係好有心思! 佢包裝成一本書咁, 打開有一支銀色樽裝有香薰液; 另外仲有一個人手製既透明玻璃瓶! 淨係得香薰又點輕易散發味道出黎呢? 配合埋兩粗四幼既蘆葦支, 香味淡淡經蘆葦支輕輕滲透, 香薰味道隨隨飄散~ 

Hallmark Home Fragrance由世界頂尖香水專家Mr Rolf Czyppull主理, 以獨有既秘方調製香薰, 為家居帶來不一樣既窩心觸感. 
而全新推出既「Blossom千花樹下」香薰套裝, 以精美藏書造型包裝, 讓你陶醉於芳香之餘, 亦可作為藝術家居擺設, 閒時細意品味欣賞! 
「Blossom千花樹下」以甜蜜既橙花, 融合森林氣息既天竺葵, 襯托松樹既幽香, 春意盎然, 洋溢生命既喜悅. 漫舞於無垠叢林花間, 佇足千花樹下, 朵朵絢麗中盛放, 讚歎天地萬物間相互交融之奇妙, 頓覺豁然開朗! 




香薰療法係傳統自然療法既一種, 已經有八千年歷史. 早在十九世紀中期, 醫治慢性疾病; 疼痛; 發炎既藥物, 都係取自於植物, 所以相信佢具有復健既神奇力量! 透過香氣唔單止緩和身體既疼痛, 更可以精神愉悅! 科學分析亦肯定呢個歷久天然藥方所持既驚人療效! 
所以有陣時我會將佢放響房! 等我間房都灕漫住Blossom既香氣! 
仲有呢, 蘆葦支可以間唔中調轉插, 因為咁樣可以更易令香薰散發味道到周邊~ 
美好是需要珍惜的. 氣味很玄妙, 不動聲色, 悄然把美好時光烙在心坎! 




產品贊助及提供:  
- Hallmark Home Fragrance 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言