SK-II 奇蹟體驗展♡ChangeDestiny

話咁快短短五日既 SK-II Change Destiny Museum 奇蹟體驗展就完結左, 你有無去奇蹟體驗呢? 等我同大家回顧下啦~
為慶祝 SK-II 35週年, 品牌特別舉行 SK-II Change Destiny Museum 奇蹟體驗展, 發佈會當日仲請黎代言人湯唯同大家分享佢既故事!
當日好曬好熱, 湯唯以淡妝示人, 優雅大體! 佢同大家分享改寫命運既故事, 佢認為命運掌握響自己手, 好好預備自己就可以改寫命運!
提及保養時湯唯更認為愈早保養肌膚, 就能愈早扭轉肌膚命運, 往後都可以保持 20歲既晶瑩剔透肌膚, 淡妝示人都充滿自信!
SK-II Change Destiny Museum 奇蹟體驗展 架海港城海運大廈展覽大堂舉行, 分為四個展區! 其中一個係 Pitera 歷史藝術館!
35 年前 SK-II 從當時存在既360種酵母中搵到其中一種酵母加以研究, 發現左一種讓人肌膚晶瑩剔透既成份 - Pitera!
SK-II 到 2015年更推出 DNA測試, 分析肌膚要素, 針對問題從而對抗肌膚命運! 

另一邊擺放左好多好多米響度!
SK-II 經長年累月深入研究及驗證, 發現清酒既提煉過程, 經天然酵母發酵後會產生透明既發酵代謝液 (Pitera), 蘊含豐富維他命; 氨基酸; 礦物質及有機酸等等, 有助明顯改善肌膚表皮代謝過程, 讓肌膚再生!

另一展區係美肌照相館!
神仙水令人愛不釋手! 響美肌照相館可以拎住支神仙水合照, 可以變做雜誌封面, 或者係廣告相! 上雜誌封面感覺真係唔同d, 哈~
仲有一個展區係 美肌實證資料庫! 透過電子屏幕見證多個改寫肌膚命運既真人真證, 同時瞭解與自己肌膚相近既改寫肌膚命運故事!
最後最後梗係要做番個 Magic Ring 肌膚測試諮詢服務啦!!
SK-II 全球獨一無二既 MagicRing 皮膚分析儀可以一次過分析肌膚五大美肌範疇: 抗皺度; 緊緻度; 細滑度; 白皙度 同 光澤度! 每項都會有個分數, 可以比大家知道邊度地方要注意多d, 邊度要keep住繼續保養好d!
角質係我既大敵人!!! 其實整體分數都 Ok架, 不過細滑度就拉低左! 美容顧問同我詳細分析我既肌膚問題, 建議我用抹擦加輕拍打方式去使用神仙水, 細滑度及整體肌膚會有明顯改善!
完成 Magic Ring 測試仲送我一套四件皇牌奇蹟體驗套裝, 改寫肌膚命運, 體驗奇蹟力量!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝品牌邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言