絕不能沒有的防曬日霜。AHAVA Age Control Day Moisturizer

響呢個世代, 防曬產品絕對唔少得! 可以話係必需品! 唔通日頭唔出街避太陽; 避紫外光咩?! 就算你響室內, 光管都有紫外光架! 所以含有防曬功能既產品一定要用!
面霜每日早晚都會塗, 最近我就用 AHAVA Time to Smooth 系列既日霜 - 璨亮肌底防曬日霜 SPF20, 佢蘊含礦物活泉水; 甘油; 蘆薈葉精華; 維他命C醣甘; 小黃瓜精華; 金盞花精華; 水楊酸等等!
AHAVA 璨亮肌底防曬日霜 特別加入全新VF Brightening Accelerator Complex 及Urban Complex, 有助全面對抗色斑, 調節不均勻膚色, 有效對抗UV, 從而提升肌膚保護力!
AHAVA Osmoter 蘊含豐富死海礦物, 加上獨有 3D Complex 配方, 輕盈細緻質感能快速被皮膚吸收, 達至持久保濕, 有效預防及減淡面部皺紋!
AHAVA 璨亮肌底防曬日霜 質地係比較乳液狀, 唔係實的的既膏狀! 雖然佢只有 SPF20, 但唔係SPF 指數愈大就愈勁架! 平時每日都要塗好多護膚品響面上, 真係想減得就減, 面霜包埋防曬, 慳左~
璨亮肌底防曬日霜含小黃瓜精華; 金盞花精華及水楊酸等保濕成份; 另外仲有葵花籽油, 有助幫肌膚水油平衡, 保護皮膚!
正所謂一白遮三醜, 不過 AHAVA 璨亮肌底防曬日霜 唔係美白產品, 係屬於預防產品! 防曬有抗衰老既效用添架! 而且起左斑斑 (色斑)就無得救, 所以預防勝於治療! 加上呢個係多功能面霜, 保濕; 防曬; 滋潤, 每朝唔少得!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言