大眼睛是這樣煉成的!!

有無發現通常靚女都係大眼? 我要擁有大眼睛!! 我要變靚女!!
變靚女首先要擁有大眼? 點先可以有大眼睛呢? 方法其實有好多, 例如微創開眼角手術! 哇, 要做手術好似講到好恐怖咁... 最簡單就係用化妝品黎將雙眼變大, 又或者每日對住塊鏡做瞪眼動作, 日子有功, 慚慚就會擁有大眼睛! 等我同大家分享「我的大眼睛是這樣煉成的」!!


普普通通畫條眼線已經可以迅速令眼睛變大!
Heroine Make 纖細眼線液
小妹我一直都係用HM呢支Eyeliner, 貪佢極纖細筆尖, 易畫唔甩色, 而且防水防油防汗, 用佢絕對唔會變熊貓眼! 加上配方含透明質酸; 骨膠原; 野玫瑰果及 Panthenol修護成分, 呵護眼部肌膚! 唔甩色但又易卸妝, 且不傷眼部幼嫩肌膚!
Heroine Make
可於指定分銷商(莎莎; 卓悅; City'super; LOG-ON等)購買


要擁有大眼睛又點少得大眼 Con!
SEED Eye coffret 1 day UV
SEED Eye Coffret 1 day UV 有三款大眼仔Con: Rich Make(蕾絲花邊設計); Nature Make(自然黑色環形設計, 盡顯睿智雙眸) 及Base Make(棕色環形設計, 清新簡約), 防UV功能鏡片, 可減低紫外線傷害, 保護眼睛功能! 鏡片內嵌式著色, 色素唔會直接與角膜或眼組織接觸; 而圓滑邊緣設計可減少與眼皮摩擦, 舒適無異物感!
SEED Eye coffret 1 day UV
於指定零售點有售


若果甚少化妝, 或者不嬲無戴開隱形眼鏡, 咁點算呢? 唔洗擔心! 植睫毛一樣可以有大眼睛!
早前上左去 L for Lashes 去整睫毛, 佢係全港首家美國 JB Lashes 專營店, 引進美國革命性; 醫療級別嫁接眼睫毛專業技術!!
植睫毛前會先同客人溝通好, 然後再因應五官輪廓及喜好等等, 從而度身設計專屬既睫毛! 而我呢, 我揀左妒忌之選!! 一來唔誇張; 二來最緊要順眼, 植左好似無植但又覺得有d唔同!
L For Lashes 特別響美國引入人手製造既豐盈睫毛! 而每一條睫毛都經過嚴謹既消毒清潔, 並嚴控長度; 弧度及粗幼度既穩定性! 豐盈睫毛有三款弧度; 五款粗幼度; 十一種長度; 十二款顏色, 超過兩百幾個組合! 唔洗擔心有選擇困難, 美睫師會為你挑選最需合你既孤度; 粗幼度及長度! 
L for Lashes 提供獨立房間, 間間都望到開陽中環景架! 準備開始變大眼啦 ^^
L for Lashes 好甜心咁為我雙眼貼上眼膜, 可以為眼部肌膚鎖住水份, 同時減低細紋出現! 
美睫師會將仿睫毛黏響距離真睫毛根部 1mm 處, 用上既膠水係由美國醫療級別接合液, 溫和無刺激配方, 而整個過程都唔會接觸到皮膚, 絕對安心!
搞掂啦!!! 訓醒覺就有大眼睛啦~ 
我呢個係妒忌之眼, 睫毛長度由眼頭開始慢慢增長, 到眼尾位置會減短番! 而且濃密度當然同原先差好遠啦!
Wakaka! 只係個零鐘頭後之麻, 改變可以咁大! 最正係唔洗畫眼線; 唔洗戴大眼仔, 都可以擁有精靈大眼睛! 
植完睫毛仲有茶點提供, 服務五星級! 若果有興趣, 首次試做仲有8折, 記得話係我介紹呀~
L for Lashes
地址: 中環士丹尼街11號25樓全層
電話: 3580-0853




°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言