胎盤素面膜真的能保濕嗎?

小妹又來敷面膜啦~
Made in Japan 既 Japan Gals 胎盤素面膜!!!


一盒七片既胎盤素面膜, 根據盒上既說明, 響日本銷量突破400萬盒架!! ( ̄▽ ̄)ノ
胎盤素面膜少不了胎盤素成份 (但無註明係植物還是其他"物質"既胎盤素), 有效去斑; 去紋, 為肌膚回復光滑! 另外仲有大豆精華萃取液及豆乳發酵液, 有助保濕!
一盒有一包; 一包有七片! 隨盒附有夾夾一個! 因為一包七片, 感覺唔太衛生 ( ˚᷄⌓̉˚᷅) 就算有夾夾都會有空氣入到去...
我要夾塊面膜出來囉~
面膜為100%天然有機棉, 感覺都算薄, 而且不易爛, 堅韌舒適!
真係好難搵到一塊合適我面型大細既面膜 ( *´・ε・*) 面膜 size 對於我黎講都大片架, 左右邊位要接起... Oh yes, Japan Gals 胎盤素面膜 可以敷埋雙眼!! 不過我覺得敷眼肚位會更好!
面膜好易飛飛下 Σ(O_O )
鼻位有空隙屬正常! 旁觀既面膜有少少唔貼面, 呢個真係好古怪... 點解會咁易飛左出黎架?! 會唔會係精華唔足夠?! 面膜質地問題?! 有待考究!!
Japan Gals 胎盤素面膜 都幾易乾 (可能係我皮膚吸收得超快 :p 又或者係天氣乾燥呀, 秋天來了~), 我只係敷左15分鐘就除走面膜lu~
敷完短短15分鐘, 面上既精華唔見晒! 無痴立立, 用手摸上去好似咩都無搽過一樣, 就好似岩岩洗完面咁既感覺! 
基於衛生問題 (非獨立包裝), 日日都好勤力敷mask!!! 至於肌膚有無咩變化呢? 好似係滑左d, 膚色唔太覺有透亮左; 反而每次敷完都覺得肌膚好乾, 要即刻搽精華或面霜!
我認識既胎盤素有促進新陳代謝; 組織再生既效用; 亦能滋潤皮膚; 防止皺紋產生, 但效果未見顯著 (可能要敷多幾盒~)...
不過呢, 面膜質地舒適, 而且無味道無香料, 閉目養神時 (好易訓著覺) 敷面膜緊記要調鬧鐘, 避免敷過時或面膜乾涸!


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供:
- Japan Gals




♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言