家中必備 ◍醫學補濕◍ Bicelle B5

哇哈哈, 一家大細我都儲齊啦 (我的 B5 Family)~

我幾時都話補濕係一年365年都唔可以少得既護膚產品! 秋冬季一瞬間又到, 皮膚比之前更覺乾涸, 就好似河流無晒水, 乾枯左咁... 所以我一定會有支補濕響屋企!!
再加上前陣子去左 LightMac 做 treatment, 做完之後淨係可以用補濕產品咋, 所以呢, 長氣都係果句: 補濕產品幾時都要有存貨~
講開 LightMac Treatment, 我都幾鐘意! 而我做既係 Light Me Up 全效面部療程! 點解叫 Light Me Up? 因為要快! 我地好心急架嘛, 咩都想快又要有效果, 而獨一無二既 Light Me Up 全效面部療程, 由資深既醫學美容團隊因應需要, 響13種療程入便揀選2種合適波長既光學或換膚療程同時進行! 一個療程就可以解決色斑; 細紋; 暗瘡; 毛孔; 肌膚鬆弛五大肌膚問題!
資深既醫學美容團隊包括醫生會先資詢及觀察了解你既需要及皮膚問題, 然後再訂選 Light Me Up 療程! 經過一輪觀察了解, 我肌膚膚色比較暗啞, 而且角質層偏厚, 泛油情況導致毛孔阻塞而長暗粒/油米! 所以建議我適合做 氧氣噴射換膚 加 脈衝光療程!

皮膚表皮層需要定期清除死皮, 普通家用清潔絕唔足夠徹底, 而氧氣噴射換膚 (JetPeel) 就將氧氣及水分經過加壓處理, 響噴咀噴出養分注入肌膚, 同時徹底去除表皮角質層老化細胞, 有效清除堵塞毛孔既污垢及油脂分泌, 可預防酒米; 黑頭及暗瘡!
另一療程係脈衝光療程 (OPT), 即係彩光啦~ 脈衝光波長介乎520nm至1200nm, 當肌膚接觸脈衝光後會產生光熱效應, 較短既波長可以用黎淡化斑點同血管擴張既問題; 而較長既波長有嫩膚和收毛孔功效! 所以脈衝光可以改善多種肌膚問題! 
完成兩個療程之後, 好明顯膚色均淨白左唔少, 去走角質令肌膚毛孔暢通; 而脈衝光有助均勻膚色, 刺激膠原蛋白更生加快新陳代謝既速度, 令肌膚更覺自然光亮! 有興趣既話, 而家有免費登記試做添呀 ➔ http://bit.ly/LightMACTrial

做完光學療程, 肌膚唔好搞咁多野, 用最最最簡單既補濕護膚品就足夠! 係時候要乖乖自家保養啦~
哇哈哈, 我都話我係補濕既 fans 黎架啦!! 呢一家四口係咪好搞笑呢: 60ml; 30ml; 15ml; 連 4ml 都有 ʕʘ̅͜ʘ̅ʔ❤
呢支 60ml 裝係我既新成員黎架!! 因為有呢個抵抵抵 B5 補濕再生修護套裝, 限量版黎添架~
你都咪話唔抵! 平時一支普通裝 30ml 都要$480; 60ml 就$750! 而家呢 set 建議零售價為 $549, 仲要係 60ml 再加兩片 mask 添呀! 買定多套響屋企看門口都好呀, 而且有效期到 2017年~
Bicelle 既皇牌產品 Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華, 以突破性生物科研技術, 研發出獨有既「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」, 針對肌膚3大「肌渴」關鍵, 達至真正既「醫學補濕」!
「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」包括:
水潤 - 以深層補濕既維他命 B5 及透明質酸為肌膚注入1000倍水分, 持久補濕
抗氧 - 利用高效抗氧既綠茶精華及積雪草成份能中和游離基, 抗氧修護, 擴大肌膚儲水力
再生 – 以促進細胞生長既活胜肽激活細胞再生, 延緩皮膚衰老, 增強細胞既吸水及鎖水能力
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 蘊含補濕精華; 透明質酸; 維他命 B5; 綠茶精華; 人體生長因子 及 活胜肽等等! 透明質酸有效將千倍水份迅速滲入表皮層, 並與皮膚中既蛋白質結合, 產生水合作用, 將水份鎖響皮膚底層, 增強皮膚長時間既補水能力! 而綠茶精華及人體生長因子活胜肽可以中和游離基, 活化皮膚組織及促進細胞生長, 延緩皮膚衰老! 加上維他命B5可以有助傷口癒合, 幫助修護皮膚組織, 增加表皮層既滲透性, 提供養份更新肌膚, 促進皮膚新陳代謝; 血液循環等作用! 綠茶精華更有效紓緩及鎮靜肌膚, 改善泛紅; 缺水等敏感情況!
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 超強補濕能力, 可以減退幼紋; 乾紋! 肌膚缺水就會連表皮細胞都會開始萎縮, 新陳代謝亦會因此而減慢, 令角質積聚... 諗起都麻煩! 尤其我岩岩做完光學 Treatment, 淨係可以用◍醫學補濕◍架咋, 補濕之餘同時修護!
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 滲透力好高又快, 水妝質地唔會立痴痴! 所以平時我都會用左 B5 Gel 打左個底先, 然後再用其他精華 (例如美白精華)! 肌膚飲飽水就唔會棚緊, 修復都快d! 
之前做完光學 Treatment 我淨係用 B5, Mask 都唔敢亂敷, 但下次做完光學 Treatment 可以敷呢個 Bicelle Hydrating Mask 3D抗氧補濕面膜!! 以生物纖維科技研製既 Bio-Cellulose, 有效鎖住200倍水份, 比一般紙面膜吸收精華既效果高出154%, 令肌膚持久水潤! 
Bicelle 限量版 B5補濕再生修護套裝於各大指定美容院及醫生診所寄賣, 查詢熱線 ➔ 2976-8888 


分享到此為止, 拜拜~ 



產品及療程贊助及提供: 
- LightMAC Medical Skincare Centre 
- Bicelle 



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 
chanchechee@gmail.com

留言