它不是滑鼠(●ↀωↀ●)✧離子磁力潔面儀

歲月不饒人, 要捉得住青春少年時, 護膚保養唔少得, 要保持美麗動人, 當然要有清潔乾淨既肌膚啦~
最近小妹就得到韓國品牌 Kyla 旗下 Just A Time 既 Skin Perfection
Just A Time 相信只要識得揀岩適合自己既產品, 追求完美就係一個有趣; 令人享受既過程, 而唔係痛苦又漫長! Just A Time 透過提供高效能; 高品質既產品, 讓護膚過程變得有趣; 享受, 響短時間內締造完美無瑕既肌膚!

先黎玩下 PhotoHunt 找不同 ✧˖˚⁺\( ̄▽ ̄)/⁺˚˖✧
嘿嘿, 用左幾多秒呢? 咪就係個 Mouse 囉~ 其實佢唔係電腦既滑鼠, 其實佢係 Skin Perfector 離子磁力完美潔面儀!
Just A Time Skin Perfection 完美潔面系列既皇牌產品 - Skin Perfector 離子磁力完美潔面儀! 於潔淨肌膚既同時進行護理, 為肌膚帶來 8 大美容功效, 包括: 深層清潔肌膚; 去除老化角質; 增強肌膚吸收能力; 有效縮小毛孔; 抑制粉刺暗瘡; 促進肌膚新陳代謝; 提升面部輪廓; 美白均勻膚色!
Skin Perfector 利用專利科技將負離子同磁力加入潔面器, 利用特殊不銹鋼凹凸按摩面, 清潔同時按摩, 釋放800個負離子; 1000高斯磁力, 締造完美肌膚!
我用洗面泡泡, 呢個洗面泡洗分子比一般密, 我再配合埋呢個 Skin Perfector 簡直一流! 清潔同時按摩, 一次做晒兩樣野! 再加上不銹鋼凹凸按摩面, 清涼感覺即時體會!

Skin Perfector 最特別既地方係唔洗差電! 佢唔需要外來既電源就可以用, 唔洗差電或充電, 所以直接沖水清洗都唔怕會壞機! 即係帶埋去沖涼都得呀 (ෆ>◡<ෆ)ೄ 
洗完面 乾旱旱, 梗係拿拿聲搽野啦!!

Skin Perfector 有磁力, 可以促進血液循環, 從而改善新陳代謝! 我就將精華倒響不銹鋼凹凸按摩面, 然後輕輕按摩面部, 直頭當佢導入機咁用, 同時又刺激面部穴位, 分分鐘 V 面都無難度呀~
Just A Time Skin Perfector 套裝包括: Skin Perfector 完美潔面儀 (有6色選擇); Skin Perfector 專用底座; 便攜式小布袋; 產品說明及使用小冊子. 100% 韓國製造!
詳情可參閱 ➞ http://www.kyla.com.hk

同場加映: i like click click click (๑^▽^๑)ノ 

分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- Just A Time


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言