Bobbi免費教室❣大家都可以係自己既化妝師

早前小妹出席 Bobbi Brown 太古城分店既 GrandOpening Party, 認識 Bobbi Brown 各樣化妝護膚產品之餘, 仲有專業化妝示範, 又學到野啦我 ( ॢꈍ૩ꈍ) ॢ❣४४४


Bobbi Brown 一直致力發揚其彩妝技藝及清新自然既彩妝概念, 提倡健康; 自然; 真實; Be Who You Are 既理念! 
Bobbi 認為「化妝唔係要改變自己, 而係要忠於自己, 令自己美麗既地方透過簡單既化妝步驟, 睇起黎更漂亮; 更有自信, 但睇到既仍係真實既自己!」
先黎介紹一下太古城店!! 一行入店就見到好大既LED屏幕, 屏幕會不停咁播放紐約市中心既日與夜美景, 令大家仿如置身 Bobbi Brown 既起源地 - 紐約!
太古城 Bobbi Brown 係 Life Style Concept Store, 概念店劃分為五大區, 包括化妝學堂專區; 底妝專區; 護膚專區; Bobbi's 生活哲學專區; 及 Best Seller 專區!
Bobbi Brown 你諗起咩? 我就諗起佢地既底妝啦 - Secret To Perfect Skin 底妝專區!
Bobbi Brown 係底妝專家, 亦都係裸妝天后, 首個研創出以黃色基調為主既粉底品牌, 以自然真實既底妝效果而聞名!
而太古概念店更特設獨立 Secret To Perfect Skin底妝專區, 由Makeup Base 至粉底到遮瑕產品均整齊陳列出黎, 可以令身為顧客既我地可以逐一選購合適既粉底及產品色調及工具!
Bobbi 有句金句「當肌膚漂亮了, 又不察覺塗了粉底, 那就選對粉底了!」
當然啦, 有靚靚既肌膚就唔洗化妝啦!! 所以有 Skin Care Apothecary 護膚專區!
要擁有一個完美自然既妝容, 適當既護膚品都係要點! 護膚專區以體驗護膚產品為主, 改善肌膚問題之外, 更可以學識如何配合按摩手法及配搭技巧, 以達至最佳既保養及妝前準備效果!

示範開始囉~
當日 BobbiBrown 仲請黎專業化妝師為 Model 底妝示範!
肌膚清潔十分重要, BobbiBrown 卸妝油氣味清新, 而且過水黎唔會油立立!
平滑亮澤; 具足夠水份既肌膚可以令粉底更易推開且持久! 揀選適合既面霜, 響上妝前輕按10秒, 當肌膚呈現平滑; 光澤; 唔黏既狀態, 就係塗粉底既最佳時間!
眼圈會好影響成個儀容! 而粉底色調同眼圈色素唔同, 唔通要塗上厚厚既粉底響眼圈? 所以 Bobbi 就有特設眼部遮瑕!
最後輕輕掃上 Skin Weightless Powder Foundation 絲柔透薄粉餅! 以低溫烘焙科技, 利用半乳霜既粉底液混和乾粉末, 將乾粉既柔軟輕盈及粉底液既滋潤保濕互相融合, 締造自然啞緻妝效! 
最後最後就係揀選同自己唇色相配既胭脂, 完成囉~

大家都係自己既化妝師!!!
太古城店係 Life Style Concept Store, 將Makeup Lesson Zone 化妝學堂專區擴大, 騰出更多空間可以進行一對一既化妝課程!
Bobbi Brown 既專業化妝師會先了解學員既需要同問題, 然後揀選最合適既產品同工具, 並提供使用方法及解決方案, 務求任何人都可以成為自己既化妝師!
Bobbi Brown 真係好好, 只要致電或親臨專櫃預約, 就可以免費體驗「Secret to Perfect Skin 底妝教室課程」, 專業化妝師會根據膚質揀選適合既粉底配方; 色調及塗抹方法, 教授如何於20分鐘內從護膚至粉底, 令肌膚漂亮了, 但又唔覺搽左粉! 我都要登記預約變靚d~

分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝活動主辦:
- Bobbi Brown


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言