◍新品◍我的美麗日記||不是面膜。高效極淨保濕卸妝水

你以為《我的美麗日記》淨係得面膜產品?? 
咁你就錯啦!!! 
新品上市 - Ultra Cleansing Water 高效極淨保濕卸妝水!


新品 我的美麗日記 Ultra Cleansing Water 高效極淨保濕卸妝水, 用於洗面; 卸妝; 保養三合一, 達致肌膚保濕淨化既作用! 
話明係新品, 我呢支 高效極淨保濕卸妝水 係岩岩8月先製造架咋, 好新鮮架!!
蘊含極淨保濕因子, 可維持肌膚既水油平衡, 讓肌膚保濕水潤! 仲有綠花椰菜精萃; 類黃酮及蘆薈複合精萃, 可減少油脂分泌, 有助水油平衡, 收細毛孔, 並提升肌膚防禦力!
返工日子日日都化妝, 開講都有話吊頸都要透下氣啦~ 所以無乜特別活動, 我星期六日都會比肌膚休息下, 素顏又有乜所謂~ 不過無論有無化妝, 每日我都會用卸妝水先抹面, 然後再洗面!! 因為就算塗左防曬, 都係要卸妝架!
高效極淨保濕卸妝水 用法好簡單, 就係靠兩塊化妝棉啦~
先將適量既卸妝水沾濕化妝棉, 千祈咪慳住用呀, 唔夠濕潤又點抹呢!? 
高效極淨保濕卸妝水 不添加 Paraden 防腐劑; 色素; 礦物油; 刺激性油脂; 酒精及香料, 真正既三無 - 無色素; 無香料; 無酒精, 可以降低敏感; 粉刺及痘痘等問題, 一般肌膚都適合使用! 
咪以為唔化妝, 肌膚就好乾淨! 肌膚水份不足就會自動出油保護皮膚, 油份最容易黏附污濁污糟野, 例如塵垢!
將沾滿卸妝水既化妝棉由內至外於面輕輕推抹, 因為無油份無酒精, 眼部都可以用! 以為自己肌膚好乾淨, 其實好污糟, 一抹就現晒形!
高效極淨保濕卸妝水 有遇油溶油; 遇水溶水既特殊結構, 可以深入毛孔, 從而清潔殘留既污垢及卸妝唔徹底既殘餘妝容! 
順帶一提, 而家好興既導出導入機!! 呢支 高效極淨保濕卸妝水 可以用黎做導出, 效果亦相當理想! 有乾淨清潔既肌膚, 之後用既保養品既效果都會更理想, 有靚靚肌膚就唔洗再點化妝或者遮瑕啦~
無論化妝與否, 乾淨清潔既肌膚好重要! 一支400ml, 萬零獨家發售, 而零售價為 $89! 


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- 我的美麗日記


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言