banila FinishBlurPack其實係 highligher?!

我一向都好少 highlight, 唔係講做筆記果d highlight, 而係化妝既 highlight 啊!!

hightlight 有咩用呢? highlight 顧名思義就係突出面部輪廓, 令輪廓更突出! 


韓國人氣彩妝品牌 banila co 新出品既 控油定妝粉餅 Prime Primer Finish Blur Pact (Blossom), 適用於打造韓式極簡裸妝, 有效定妝並同時遮瑕, 呈現零瑕裸妝感! 用於底妝最後一步作定妝之用; 或可用作眼部打底霜!


Prime Primer Finish Blur Pact 成份包括矽油聚合物, 有助控油; 修飾瑕疵及撫平凹凸毛孔! 令含天然礦物控油粉末, 可調理皮脂油分, 吸取多餘油脂! 仲有綠/粉紅色粉末, 可吸取多餘皮脂, 促進肌膚細胞再生! 
而我呢盒 Prime Primer Finish Blur Pact 係 Blossom (淡彩), 可以改善暗黃, 增加肌膚紅潤感, 適合一般肌膚! 
若果話 Prime Primer Finish Blur Pact (Blossom) 係控油定妝粉餅, 我覺得用佢黎做 highlight 會更好, 因為實在太淺色而且仲閃零零! 而 highlight 通常分為粉狀或者膏狀, 主要係帶光澤或者閃粉既白色/粉紅色!
當然啦,皮膚偏白者, Prime Primer Finish Blur Pact (Blossom) 當然可以當粉底定妝用啦! 但一睇就知我係亞洲人偏黃肌膚, 所以我只可以用佢做 highlight!
想輪廓突出d, 只要化完底妝 (即塗完粉底及遮瑕胭脂後), 將 prime primer 輕輕印上鼻樑T字位; 胭脂上方眼袋下方 及 下巴位置, 成塊面就會瞬間立體左哈少~


全新 banila co 控油定妝粉餅 Prime Primer Finish Blur Pact 於全線莎莎化妝專門店及 banila co 香港專櫃發售!


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- Banila Co
- SaSa



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言