的起心肝跑步去☆我與我的Reebok運動裝束

要的起心肝練跑啦!!!!!
呢幾年跑步跑上癮 :p
十公里賽事嫌短; 一係唔跑, 一跑就跑半馬! 但夏天真係好熱, 完全喪失跑步既興趣... 唔得啦, 我既 Passion 要返黎啦!!!! 年尾有好多重大賽事, 我要做 PB 啊!!!! (註: PB 指 Personal Best, 個人最佳成績)
Go Go Let's Go!!
一睇就知我全身 Reebok 裝束啦! 紫色既小蓋袖 Dry-Fit 料 Runner Tee (大愛♡); 黑色超緊貼身跑褲, 襯上螢光黃 Reebok Logo; 再配上螢光橙紅色 Reebok JetFuse Running Shoes! 漆黑當中都唔怕睇我唔到啦~
跑步/做運動之前做好拉下筋先! 
筋骨夠鬆, 跨步都大d, 跑步都快d, 而且仲無咁易整親添架!!

綁鞋帶帶就可以出發去跑啦~
夜晚跑步無日頭咁熱, 但都出晒汗! 安全起見我唔跑街, 響公園跑下圈就夠lu~ 可能真係搭入跑步季節, 公園好多人跑步/做運動... 緩步徑行緊既嬸嬸行行下會fing手fing腳, 搞到我成日都要閃避... 不過出身汗感覺好好, 排汗=掛毒, 成個人輕鬆晒!
講番我既 Reebok 運動裝束先(๑˃̵ᴗ˂̵)و

↓ 紫色小蓋袖 Dry-Fit 料 Runner Tee
360度Reflectivity反光物料! 可以防陽光紫外光, 保護肌膚! Dry Fit 透氣質料係我既至愛, 輕薄之餘又透氣! 
背部透氣設計, 贊!!
做運動好快好容易就會出汗! 所以呢件 Reebok Tee 背後有透氣設計, 唔怕熱, 仲有涼浸浸感覺!

↓ 黑色超緊貼身跑褲, 襯上螢光黃 Reebok Logo
對於擁有象腿既我, 呢條褲就唔係咁岩我著 :( 因為"la"住我腳瓜郎啊... 
我相信呢條褲係比較岩腳無肌肉既人著多d~ 不過佢都有個貼心位, 就係拉鍊後袋!! 彈力後袋連手機都放得落!

↓ 螢光橙紅色 Reebok JetFuse Running Shoes
呢對係我第二對 Reebok 啦~
之前果對係螢光黃, 好靚架, 不過就好易烏租 (O_o) 但呢對就唔同啦!! 螢光橙紅, 好 sharp 好型!
鞋面 Nanoweb 設計, 熱融膠膜令鞋身透氣度更高! 
上足弓位網面相對較密及緊貼腳形, 方便屈曲之餘更有效支撐鞋身及足弓! 
鞋底以粒粒設計, 讓鞋底能夠以最大既接觸面產生強大既抓地摩擦力, 同時減少不規則路面造成既震盪! 粒粒防滑防震, 為足部提供更高既路面靈敏度!
跑鞋唔一定跑步先著得既, 平時 Causal Wear 襯佢都好靚!! 行得又舒服!

想減肥既話, 可以選擇慢跑! 跑步對於我黎講係瘦得最快, 仲係全身瘦果隻添! 另外我仲會舉啞鈴, 唔好太重呀, 5lb - 8lb 都足夠 (因個人體質, 無啞鈴既話, 拎個500ml 盛滿水既水樽都得架), 做下 weight-training 線條會更靚~



☆☆題外話☆☆
黎緊10月18日係 NM+ • Reebok Let's Run 2014 (全港聚Fit夜跑挑戰賽2014)!! 賽事分十公里及三公里
活動日期:2014年10月18日(星期六)
活動時間:5:00pm-8:00pm
集合時間:4:00pm
起跑時間:5:30pm-7:30pm(分批起跑)
活動路線:來回將軍澳海濱長廊
頒獎地點:將軍澳海濱公園
報名費用:$220

有興趣就快d報名啦!! 而家報名即送3色任揀Reebok潮跑tee; 實用索繩袋及3個月MOOV音樂服務! 活動詳情及報名網址: http://nmplus.hk/letsrun


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供:
- Reebok



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言