繼續太酷 (̿▀̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿)̄ 我是迷人PinkLady♡

之前介紹左我既日常 Too Cool 簡約妝容, 今次就黎個紅 Pink Lady♡( ˃̶᷇ ॢ₃ ˂̶᷆๑)

由零開始, 你就會知道轉變有幾大分別! 呵呵~呵!
底妝用上 Dinoplatz Pearl Bay Invasion 珍珠幻彩妝前底霜After School BB Foundation Lunch Box SPF37 PA++!! 化妝千祈一定要用Base啊, 佢係有色閃閃底霜, 一塗就與肌膚融合, 肌膚閃亮有光澤! BB Foundation Lunch 超方便又好用, 一支就有齊濕粉, 遮瑕同光影, 最正既係仲連埋塊鏡響蓋頂!!
瑕疵無人想見到! 有陣時濕粉都未必遮得哂, 尤其黑眼圈同面上極深暗瘡印!! 我會用 After School BB Foundation Lunch Box 上既遮瑕膏, 盡量減淡瑕疵, 睇上黎令肌膚更完美 ^^

跟住我會用 Cluber Highlight 塗響眼肚; T-zone; 下巴等位置, 令輪廓更立體! 定妝用上 Photoready Pact SPF25 PA++ 粉餅, 令妝容 keep 得更持久!
底妝搞掂晒•.¸¸◟(˘͈ᵕ ˘͈●) 
跟住就輪到眉同眼妝啦!! GLAM ROCK Brow Express 一盒有定型眉膏及雙色眉粉!! 除左用黎畫眉之外, 仲可用佢黎做 eyeliner 或 shadow!!
近眼睫毛位置塗上啡色做 eyeliner, 然後再用上金色 GLAM ROCK Urban Shadow, 自然又閃令令!
睫毛短小先用 Black Eye Lash Curler 睫毛夾一夾, 然後再用上 Double Long Lash Shaper!! 睫毛長左, 視覺上眼睛都大左架!!
Double Long Lash Shaper 最特別既地方就係特設下眼睫毛專用既幼細刷頭! 刷毛細長且根根分明, 提升下眼睫既增量感, 從而提升大眼效果!
除左有盒金色 GLAM ROCK Urban Shadow 之外, 我仲有盒鮮橙色啊!! Eye shadow 唔一定用響 eye 既 (๑ᵒ ૩ᵕ๑)੭ु⁾⁾ 我將佢當胭脂! 只需少少再用手指印開就 ok!

最後塗埋 Virgin Gloss Stick 處女座完美光感滋潤唇膏 就完成啦!!!
話明係粉紅 PinkLady 架嘛, 而家我就轉妝 ٩(๑‾ ꇴ ‾๑)۶ 呵呵!! 就係靠 DINOPLATZ HIGHLINE! 油眼人必備 - 防水; 防汗; 防皮脂 既啫喱眼線筆!
之前既眼妝我已經抹走晒lu~ 直接用上 Shocking Pink 色既 DINOPLATZ HIGHLINE 塗響上眼線! 粉紅咀配上粉紅眼線!
嘿嘿, 仲有支閃閃 nude 色系 DINOPLATZ HIGHLINE, 用黎做卧蠶一流!! 即刻變左可憐look ; 無辜look; 惹人憐愛look, wahahaha (•ॢ ̫ -ॢ๑)✩
再換埋套粉紅裝束, 我咪就係粉紅 Pink Lady囉 ( ˃̶᷇ ॢ₃ ˂̶᷆๑)♡


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供:
- too cool for school




♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言