兩星期一次輕鬆自在脫毛毛。PHILIPS Lumea IPL SC2006

最近脫毛脫上癮, 哈~
既然要比幾千什至幾萬蚊, 去做限次數既脫毛療程, 何不買部家用脫毛機, 返屋企慢慢脫呢~


Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 採用先進無線技術及專業彩光科技, 與皮膚科專家一同研發出黎!
以溫和 IPL (Intense Pulsed Light) 脈衝光透過熱力深入毛髮根部, 令毛囊處於休眠狀態, 令毛髮自然脫落, 並防止毛髮再生, 保持肌膚持久嫩滑!

雖然我唔係毛毛怪, 但有毛毛唔係咁方便... 因為我係瑜珈 (尤其 Partners Yoga), 好多時都會有身體接觸, 毛毛 high下high下, 真係唔太好!

Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 SC2006 一機有兩個頭, 適用面部及身體! 而且差電式設計, 用既時候唔需要有條線吊住, 非常方便呢~

如果去脫毛中心脫小腿, 係會當大部位, 價錢比脫 underarm 或 唇毛貴好多, 有 Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 就方便好多lu!!
脫毛毛既程序非常簡單, 先用剃刀將毛毛刮走! 咁樣可以更易讓光打入毛囊!


然後就可以開始架啦!! Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 有五段光度, 1 度係最溫和; 5 度係最強! 只要將機頭90度角輕輕壓住肌膚, 然後就可以按制打光!!

我呢部 Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 SC2006 內置高效能燈泡, 可發出高達14萬次閃光! 而且安全度亦相當高! 機頭設有安全感應系統, 確保出光口既安全環完全緊貼肌膚, 綠光就會亮起, 表示可以按制! 我捕捉左好耐先影到「光」架!!!

用 IPL 彩光脫毛, 少少痛一定有, 就好似蟻咬咁, 好輕微 (每人感覺不同喔~ 我就好似蟻咬咁, 但某d位就針拮... 但痛程度係完全可以接受 ^^)

每兩星期就可以打光一次, 令毛囊處於休眠狀態, 令毛髮自然脫落, 並防止毛髮再生! 而家我成條腿都係靠 Philips Lumea IPL 家用彩光脫毛器 架!!

毛毛無左, 膚色瞬間白左, 肌膚又滑左! 打多幾次光, 毛毛就會生長得更慢更慢, 到時一個月/幾個月/半年先打一次毛, 嘿嘿~

Philips Lumea IPL 彩光脫毛機 (SC2006)建議零售價為 HK$4698! 並設有 SC2004 型號, 只有4cm身體專用機頭, 而光度相對較細, 只有高達10萬次閃光!

更多 Philips Lumea IPL 彩光脫毛機, 可參閱 ➔ http://www.philips.com.hk


分享到此為止, 拜拜~

產品贊助及提供:
- Philips

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
facebook.com/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

留言