$120 有支貨裝補濕serum!!! 真係抵到痺呀!!!

絕對絕對真心推介  9月號 BeautyBox by Noos!!!!!

我之前就介紹過 LoveDeal, 每星期推出超抵優惠, 而今次 BeautyBox 係每月超抵超抵盒子! 如欲重溫 LoveDeal, 請到 ➔ 

講番今月既 BeautyBox 先 (◍´ω`◍)ノ
我見好多人都有 BeautyBox, 我呢盒就比唔上佢地果d啦 (想知有咩唔同, 自己search下, 好易就搵到 :p ), 我只有3包 NeoStrata 試用裝 (各2g) 及一支 Bicelle Eye Cream 3g, 當然唔少得貨裝size既 Bicelle B5 補濕精華啦~
重點唔係響試用裝 (●ↀωↀ●)✧ 當然有更多/更正既試用裝就更好啦!! 試用裝係其次, 重點黎啦 - Bicelle Hydra B5 Gel (價值HK$480)!!!
Bicelle 全效維他命B5補濕精華 真係一年四季春夏秋冬都岩用! 補濕喎, 有咩時候唔需要? 我真係諗唔到 (๑•̀‧̫•́ฅ) 肌膚有乜野緊要得過補濕!
佢主要成分為透明質酸; 維他命B5; 甘油; 綠茶精華; 積雪草; 溫胜肽! 除左補濕之外, 仲有激活細胞再生功效, 修護肌膚, 令肌膚回復水凝細滑!
BeautyBox 產品黎自8大醫學護膚品牌(包括 Bicelle, NeoStrrata; Bioderma; Endocare; SkinMedica; Heliocare; Exuviance; Obagi)!! 今期除左有 B5 serum 同試用裝之外, 仲有幾張 leaflets: 產品資料; 美容護膚小貼士; 療程及產品優惠等等!
而今期療程優惠係 Cleen 光學淨滑脫毛體驗, 仲要係3次咁多添呀!!! 不過經我以下條Link都送你三次療程, 嘿嘿 (੭ुˋ•◡•ˊ)੭ु⁾⁾ http://tinyurl.com/LBLOA0614T


要訂就要快手啦!! 每月 $120, 系統會透過自動轉賬, 我地唔洗逐個月訂購, BeautyBox 會自動直接寄到府上! 當然可隨時取消訂購啦~ BeautyBox 每月推出唔同產品優惠著數, 坐響度un un腳等收Box٩(๑❛ᴗ❛๑)۶ 
即訂 ➔ http://bit.ly/XBG9L7 (註: 每人每月限訂一盒架咋) 
仲有仲有, 成功訂購既話呢, 兩天內免費送貨哩~ 



分享到此為止, 拜拜~

產品贊助及提供:
- beautybox by noos

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言