我的日常妝容(̿▀̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿)̄配上太酷妝品

嘿~ 上回講到 cheChee 的太酷化妝箱 (回顧  http://chanchechee.blogspot.hk/2014/09/checheel.html), 今回就係我既日常妝容啦!!

只需用上六件妝品就可以有個自然醒神Look ^^
化妝必用上 base 作打底!! 
Dinoplatz Pearl Bay Invasion 珍珠幻彩妝前底霜, 有少少色, 但塗上就經已與肌膚融合, 仲有少少閃令令效果!
然後我會用 After School BB Foundation Lunch Box SPF37 PA++, 佢係高度遮瑕 BB Cream 配以頂蓋既光影及遮瑕膏! 一支就有埋遮瑕, 方便到極! 跟手就係 Photoready Pact SPF25 PA++, 有控油功效既粉餅, 修飾毛孔同時令肌膚睇落更幼滑細緻!
畫龍都要點精! 所以眉毛都好重要架!! 尤其我眉尾弱, GLAM ROCK Brow Express 一盒有齊定型眉膏及雙色眉粉, 有助修飾眉毛及眉形; 仲有三支眉掃, 話咁易就畫好條眉啦~
底妝搞掂但面無血色, 同行屍走肉; 病人無乜分別! 重點黎啦!! Dinoplatz Cushy Blusher 係粉粉紅自然胭脂! 牙膏裝配上海棉頭, 輕輕印上蘋果肌, 健康自然感提升!! 
最後一步就係 Virgin Gloss Stick 處女座完美光感滋潤唇膏!! 好淡色而且又滋潤, 好襯我 (⃘'⃙৺`⃙)⃘ !
妝前妝後兩個樣 (๑꒪▿꒪)* 
左邊一睇就知係化妝前啦!!! 執一執點都係好樣d既, 哈~
護膚比化妝重要, 有靚靚既肌膚就唔洗點化妝啦~


分享到此為止, 拜拜~





產品贊助及提供:
- too cool for school





♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言