素顏有乜可怕?! 最怕係滿面暗瘡粒粒治唔好!

肌膚28日為一個更新週期, 而肌膚要生粒粒; 暗瘡; 酒米, 我都控制唔到! 
不過我有 a-solution!


a-solution 係為專為亞洲肌膚而研製既暗瘡護理品牌! a-solution 意思為「acne solution」, 故產品亦以治療暗瘡為前題! 而佢地既品牌之宗旨係以基本既護理程序結合有效之成分, 令肌膚回復白滑既「無痘」狀態! a-solution 既研究人員以韓國專業醫生團隊組成, 全系列產品經過 15 年時間研製!
全系列有六個產品: 包括 Trouble Focus Foaming Cleanser 淨痘潔面泡沫; Trouble Focus Clarifying Toner 淨痘控油爽膚水; Trouble Focus Control Essence 淨痘補濕精華乳; Trouble Focus Renewing PPS Cream 雙效補濕防護面霜; Trouble Focus Spot Laser R 速效除痘精華Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華!
全系列產品不含矽配方, 以天氣保濕劑為肌膚保濕! 而產品專利既 NPST (Natural Polymer Stabilizing Technology) 技術, 將活性成份包裹響各個小囊內, 當產品塗上面, 活性成份就會釋放, 大大提高產品既效能!
暗瘡形成有好多原因... 可能係壓力; 亦有可能係角質層厚, 導致毛孔阻塞, 加上皮脂分泌過盛, 好容易就會引致粉刺; 黑頭, 當受到細菌感染更會形成暗瘡!
要對付粉刺; 黑頭; 暗瘡, 先先就要清除老化角質, 然後就係控油減慢暗瘡菌增長, 最後係補濕! 油脂分泌正常, 暗瘡粒粒就唔會成日生啦~
Trouble Focus Clarifying Toner 淨痘控油爽膚水 係我早晚都必定會用!! 
爽膚水係護膚程序既第一步! 爽膚水可以有效去除殘餘化妝品污垢; 亦可以為護膚程序作最好準備, 令之後搽既護膚品更吸收, 效果更提升, 有效增強膚質柔軟度!
Trouble Focus Clarifying Toner 淨痘控油爽膚水 蘊含白珠樹葉萃取, 有助去除老化角質; 洛神花精華有效鎮靜肌膚; 積雪草精華有助消炎消紅腫及激活細胞再生, 幫助傷口癒合!
呢個 Trouble Focus Clarifying Toner 淨痘控油爽膚水 唔係暗瘡肌先可用, 無暗瘡都可以日日用! 我會倒落化妝棉然後輕抹! Toner 有少少酒精味, 我就好鐘意, 感覺幫我即時殺菌消毒! I like!

我既重點護理就係呢支 Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華!! 
佢有效吸走過多油分份及調節油脂分泌; 有效去除老化角質, 疏通毛孔, 清除粉刺!
一盒 Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華 有兩支 4ml 精華! 
密封式配上針筒設計, 確保新鮮安全又衛生!
Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華 係啫喱質地, 無色無味, 塗上暗粒/粉刺位置, 唔會"啦"唔好痛! 
以下照片係我呢半個月既恐怖樣貌 ヾ(。>﹏<。)ノ゙ 
我主要係暗粒; 酒米; 粉刺肌, 所以 Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華 特別岩我用! 啫喱質地, 用於面霜後, 唔會造成擦字膠碎, 而且塗上面唔會有顏色, 又有控油功效!! 
但基於手多多既我忍唔到手, 搞到又紅又腫, 每早我都會重點塗上 Trouble Focus Spot Laser W 速效除粉刺精華, 夜晚就會塗上 Trouble Focus Spot Laser R 速效除痘精華!!
Trouble Focus Spot Laser R 速效除痘精華 由深海微生物發酵提取物, 重點修護暗瘡, 舒緩紅腫不適感!
Trouble Focus Spot Laser R 速效除痘精華 同樣一盒有兩支 4ml 精華! 密封式配上針筒設計, 確保新鮮安全又衛生!
Trouble Focus Spot Laser R 速效除痘精華 係白色膏狀, 而且就算塗到淡淡都有少少白色, 所以我建議晚上臨訓前用! 


早晚連續用上 Trouble Focus Spot Laser WR, 紅印慢慢開始淡, 傷口亦開始埋口同平復 ٩(• ε •)۶ 
暗瘡; 暗粒; 酒米; 粉刺真係話唔埋, 所以幾時都要有番支暗瘡護理產品響屋企!!


a-solution 係 Watsons 屈臣氏 獨家發售! 更多資料, 可到 http://www.a-solution.co.krhttp://facebook.com/asolutionhk


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供:
- A-Solution





♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言