完美雙唇♡超華麗Jill Stuart Lip Blossom

Jill Stuart 令你諗起咩?

Jill Stuart 深信每位女性都同時擁有少女既純真及長大成人後既性感! 藉著Jill Stuart既化妝品演繹出 Innocent Sexy, 誘發女性心中存在既「純真」同「性感」, 讓可愛感覺極致展現!


Jill Stuart 一向走甜美路線, 淨係睇見支 Lip Blossom 既外形, 就已經愛不釋手啦♡

Lip Blossom 設計值得一贊!! 因為佢響唇膏蓋頂設有細細既鏡! 雖然鏡好細, 但總好過無, 照到岩岩好搽咀唇就very good!!
我呢支係 2014 Fall Collection limited edition #103 Charmer, 色系係好淡好淡既自然 Nude 色!
真係靚到飛起!! Lip Blossom 外形; detail位夠有餘, 支唇膏仲要有鑽石紋理, 我真係唔識形容我喜愛既程度啦 ❀˳꒰*ॢ´◡`*ॢ꒱❀
我既搽法係將整個雙唇塗上 Lip Blossom #103 Charmer, 佢不單可滋潤雙唇, 更可修飾唇紋! 當潤唇膏使用, 可以話一舉兩得!!
塗上 #103 後更自然!
我唔係 "大咀怪", 但唇色偏深, 若要做出咬唇狀容, 先塗上 Lip Blossom #103 (尤其唇邊位置), 可以變做櫻桃小咀, 再塗少少紅色(或其他顏色)響唇中間, 人中對落位置, 輕輕用手指印開, 得左!!!
Lip Blossom 配上施華洛世奇水晶石既小鏡, 方便又實用! 唔一定搽咀唇先可以照鏡既, 得閒攞出黎照下都覺得自己品味提昇左, 哈~
Jill Stuart 一向走甜美路線, 而佢既 Lip Blossom 亦不例外! 唇膏蓋頂部鑲施華洛世奇水晶石配小鏡, 令貪靚既我可以隨時隨地照鏡, 加下設計華麗高貴, 絕對出得大場面! 我呢支係限量版 #103 色, 屬自然nude色, 塗上咀唇並不顯眼! 正正不顯眼, 我可以當潤唇膏, 就算塗出界亦不會太大問題 :p 除左當潤唇膏可以滋潤雙唇外, 佢仲可以修飾唇紋, 令紋路不再明顯! 
Jill Stuart Lip Blossom Fall Collection 限量版有三色, 每支價格為$240. 
唔買都去專櫃試下色啦, 真係好靚架!!!



分享到此為止, 拜拜~





產品贊助及提供:
- Jill Stuart




♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言