Yoko和我一起發掘Kiehl's深夜奇蹟好Yummy :D

自問我真係唔入得廚房; 又唔出得廳堂Σ( ̄。 ̄ノ)ノ
不過都可以跟Yoko學番簡單整兩味, Yeah~
晚餐要食得有營, 但又唔想太heavy, 呢個「三鮮濃湯蒟蒻麵」就岩晒大家啦!!
三文魚...三文魚頭...仲有帶子同大蝦添, 真係未煮都知好味啦 :p
先將三文魚同大蝦煎好左先, 跟住就用黎煮湯.... 基於時間同落手落腳煮既關係, 我係無影相架 m(_ _)m 再加上無乜記性, 淨係記得好味同好多料咋 XDDD
一路跟住Yoko整, 當然輕鬆就搞掂啦~ 
跟住就黎到甜品時間啦!!!! 「花膠薑汁蛋白鮮奶」
花膠係女士既恩物, 因為含豐富骨膠原, 可以令肌膚回復彈性, 比搽護膚品更直接!!
兩隻手掌咁上下大既花膠 (用薄花膠, 出水都快d), 就夠整五小碗架啦!!
呢個我鐘意, 所以記得點整:
1 先將花膠出水! 建議用薄身花膠, 可以即整即食! (厚花膠雖然口感好d, 但就要早一晚出水)
2 將花膠剪/切成小件, 放入薑水 (最好係拍薑, 會更出味)
3 見差唔多收晒水後, 就落鮮奶啦!! 用全脂又得, 脫脂又得!
4 煮到d 奶滾起有泡就食得啦!!!!


Yoko今次同Kiehl's合作既晚間美顏煮意分享會真係有得食之餘又有得益呀!
除左深夜煮野食之外, 當然要介紹一下Kiehl's晚間皇牌孖寶 - Kiehl's 深夜奇蹟修復精華露 及 深夜奇蹟修復眼霜.
夜晚黑12點至4點係肌膚修復及自我更生既最佳時機! 所以呢, 千祈唔好咁夜訓或者捱夜!! 建議響夜晚既護膚程序入便, 加入具有修護肌膚功能既精華露及眼霜, 促進肌膚響黃金時段, 進行細胞修復及吸收養份! 咁樣, 肌膚先更可以keep住年輕健康架嘛~
深夜奇蹟修復精華露
• 蘊含99.8%天然高濃度純正香薰精油及植物油! 
• 可以響黃金睡眠時段中, 深入底層修復及重整肌膚天然保護膜, 加強肌膚自我防禦能力
一bump就夠晒架啦~
先聞一聞... 有薰衣草既味道, 有安睡既作用! 跟住我就會輕輕按壓落塊面度! 咪以為我成面油到痺, 少少既油份可以令肌膚水油平衡d, 皺紋都無咁容易現形架!!

深夜奇蹟修復眼霜
特別針對幼嫩既眼部肌膚配方, 能於一夜間減退眼部浮腫; 黑眼圈; 淡化幼紋及皺紋, 使眼部肌膚於翌晨回復年輕明亮!
最多一粒黃豆既份量就夠架啦! 眼周圍肌膚最無力, 最好就就係用無名指, 因為佢係眾多手指之中最無力既手指, 點點點, 唔好用力推扯! 用左深夜奇蹟修復眼霜, 我眼果條幼紋都淡左無咁明顯呀!
Kiehl's為慈善好有心! 

Alicia Keys攜手合作, 推出限量特別版深夜奇蹟修復精華露, 將淨收益撥入Keep A Child Alive兒童慈善基金, 為感染HIV病毒既孩子送上關愛, 讓佢地得到所需既治療同支持!

大家靚既同時又為慈善出一分力, 何樂而不為!



特別嗚謝活動主辦: 
- Yoko Tsang
- Kiehl's



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言