為肌膚注入CO2 - SwissVital 蘆薈注氧Mask

個個都話CO2 mask好正, 我終於都有得試用啦 (^ν^)/
我試用呢一片係蘆薈Mask! 
Jelly既質地藴含蘆薈之外, 仲有糖份; 甘草酸; Carrisyu; Aloctin-A及維生素A, C, E, B1, B2等... 甘草酸係由天然甘草物提取出黎, 具强效抗過敏; 抗發炎作用! 可以增强皮膚免疫能力, 調節修復受損細胞; 舒緩鎮靜肌膚等多種用途!

一份CO2 mask有兩小包!
 
大包就係Jelly mask; 銀色小包就係Oxygene粉末; 仲有支小棒添~

用法好簡單, 就係將包Oxygene粉末倒晒入Jelly Mask, 搞勻佢就可以搽上面度!

一包真係好多呀!!! 定係我塊面細呢 :p 我估一包可以敷兩次添呀~
你地睇下!!!
我將個Jelly Mask敷得幾~厚!! 成厘米咁厚呀!! 正~


20分鐘之後我塊面就注滿CO2啦!!!!
彈下彈下~ 肌膚白滑左, 同時又為肌膚補濕左! 即時靚晒~
最正既係敷一次可以KEEP住靚成個禮拜 :D







產品贊助及提供: 
- Swiss Vital





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言