新品速遞☆Kiehl's美白Mask

新品即將上市!!!! 
Kiehl's白泥mask出晒名, 你同我或許用過! 
咁Kiehl's既Paper Mask你又有無敷過?

Kiehl's Clearly Corrective White Hydrating & Clarifying Treatment Masque
以活性維他命C注入面膜精華中, 從肌膚表面開始預防色斑形成, 並減淡現有色斑, 且透過深層保濕從而提升肌膚既透亮同光澤度, 煥發水潤光彩! 敷用面膜一次, 等同用左3星期Clearly Corrective Dark Spot Solution (醫學革新維C淡斑精華) 所達致既功效!

Kiehl's Mask made in Japan!
其活性維他命C穩定性高, 唔會變色而失效用! 而味道係Kiehl's一貫既味道, 哈~

Mask無人唔識敷啦啩!?
將mask敷上面, 記住要覆蓋好全面, 盡量無空隙! Kiehl's mask可以敷埋眼, 不過我就無敷眼, 摺少少敷眼肚位置!
下巴位我自行改動, 咁就可以更貼面啦~

Kiehl's Mask厚薄度適中, 而且亦好貼面 (當修改左下巴之後 :p )! 
不過鼻哥位就差少少啦, 空隙比較大, 建議可以將眼位修剪貼去鼻哥旁邊! 咁就可以全塊面都美白啦~

敷左15分鐘之後.... 好水潤呀!! 記住用手指彈下塊面, 加速精華吸收!
最最最緊要係, 敷完覺得真係白左喎! 
岩晒我! 我面上有少少膚色唔勻同印, 正好為我淡化佢地, Yeah!!
Kiehl's 
Clearly Corrective White 
Hydrating &Clarifying Treatment Masque 
將於3月1日推出發售♡




產品贊助及提供: 
- Kiehl's





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言