Lancome與妳有個美麗之約♡



新年前有幸被iTrial.hk邀請出席LANCÔME 嫩膚活肌美研聚會, 而活動地點係位於灣仔既Madam Sixty Ate!

Madam Sixty Ate 既環境好舒服, 可以hea成日 XDDD 我一定會再黎!!! 
現場除左好多野食之外, 大會仲set左個corner擺左唔同既帽! 
我同朋友Yanyan當然第一時間影番兩張相先啦~

活動要差唔多開始啦.... 
一坐低就先落妝! 好在我係淡妝咋!
Lancome呢兩支藍產品簡正係正到痺! 
右邊細支d係眼部卸妝, 當然啦, 你用晒黎卸全妝一樣得啦~ 跟住就用右邊大支Toner黎過水! 只係用呢兩支咋, 落得乾淨又唔會油立立, 而且肌膚仲唔會乾淨淨! 
一定要入貨呀ψ(`∇´)ψ



落完妝之後就梗係吸收下資訊啦~

Lancome呢支Genifique已經唔係新產品黎架啦!! 
Genifique嫩肌活膚精華肌底液係護膚既第一步! 除左為肌膚打好基礎之外,之後搽既精華同面霜仲會更吸收添!!
從第一滴開始, 肌膚日漸光滑; 柔軟; 透亮. 僅僅7天,肌 膚煥發青春光彩. 8週後, 10大年輕標誌得到明顯改善 - 細紋; 皺紋; 光澤; 紋理; 緊緻; 均勻膚色; 透白; 彈潤; 飽滿和整體外觀.


活動仲有邀請現場有美媚做示範!
Genifique應該一次用幾多... 手法係點... 按摩技巧... 我全部學曉lu, 嘿嘿~


跟住就介紹眼部護理...
眼都好緊要架!! Lancome仲比我地每人一支Genifique眼部精華比我地試用! 但只係Sample size咋ヽ( ̄д ̄;) 不過呢, sample size都有冰鑽亮眼導入棒, 好正呀~

記住要配合埋少少按摩手法, 想要明眸雙眼話都無咁容易啦~



☆☆☆跟住就係全日既高潮位啦☆☆☆
Lancome Genifique 嫩膚活肌精華面膜! 一片蘊含一支嫩膚活膚精華露, 擁有生物纖維面膜科研既第二層肌膚既面膜! 連續使用, 肌膚顯得更豐盈; 緊緻及重生! 
哈~ 我無試過響咁人面前敷mask呀|( ̄3 ̄)| 
仲要係有第二層肌膚之稱既Genifique Mask, 好唔捨得用呀..... 
但真係好Good呀! Jelly質地, 真係bump左成Genifque入面咁呀!! 


敷完面膜就教大家化妝!

化妝技巧我仲係學習階段, 所以我唔多講啦!
Teint Visoionnaire獨有雙層設計, 集Tone to Tone同色系既遮瑕膏及粉底液於一身, 化妝同時護膚, 自然底妝一支就搞掂!

今次iTrial.hk x LANCÔME 嫩膚活肌美研聚會搞得非常好呀!! 大家對Lancome品牌及產品認識多左之餘, 仲可以親身體驗其產品! 而我就鐘鐘意塊Genifique面膜同冰鑽亮眼導入棒, 嘿嘿, 快d去走我既黑眼圈呀!!!



特別嗚謝活動主辦: 
- Madam Sixty Ate
- iTrial.hk
- Lancome






▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言