雙料中西情人節送來的二月盒子

時間岩岩好, 響元宵+情人節前收到的大禮物盒子 - 二月號Glamabox!!
黃色既盒子, 好搶眼呀!!
而且盒子夠大且硬身, 用黎擺其他立雜野一流~

先黎望望二月盒子有咩驚喜啦!!
- Annie's Way 蘆薈海藻鎮定控油果凍面膜
- D'Orient Acqua 全效細緻卸妝潔面啫哩
- Janue 小黃瓜清爽水潤霜
- Janue 恆潤駐顏牛奶霜
- MaxFactor 幻彩明亮睫毛膏
- Michael Todd Trie Organics 豐富南瓜精華面膜
- Michael Todd Trie Organics 有機卸妝棉
- Frey Chocolate 鳥結杏仁黑朱古力




我屬於眼唔夠大, 所以平時都會塗上Mascara!
MaxFactor 幻彩明亮睫毛膏
MaxFactor 幻彩明亮睫毛膏添加4倍微閃幻彩粒子, 營造出細緻既閃亮效果! 再加上寶石色調既彩珠, 可以透過光學既反射, 雙眼更自然突出, 綻放亮麗閃爍神采!
以黑色色調既睫毛膏作基礎, 加上MaxFactor既iFX回彈式刷頭, 完全覆蓋每條睫毛, 達至根根分明!
支mascara本身係乾身d架, 唔係過期杰晒身 :p
注上眼睫毛好自然, 而且有少少增長感!
塗上MaxFactor mascara之後, 雙眼精靈好多~


我平時都會化少少妝, 等膚色均勻D, 有好氣色! 所以卸妝係必然!!
因為眼唔夠大, 所以眼線都會畫粗少少( ´ ▽ ` )ノ 
D'Orient Acqua 全效細緻卸妝潔面啫哩
含特別既抗老配方, 讓肌膚一邊潔淨一邊注入水份. 可乾濕兩用. 即使用響眼部或唇部都無問題.
呢個卸妝啫哩好得意, 好像鼻涕咁 XDD
我bump左兩三bump咋, 一路推一路d鼻涕就愈來愈杰, kaka! 不過又唔好睇少d鼻涕喎, 佢地會黏走面上既化妝品!! 感覺都ok唔錯呀~ 眼妝都卸到!!

哈~ 其實我應該係用左卸妝棉先, 之後先用D'Orient Acqua 全效細緻卸妝潔面啫哩.... 
Michael Todd Trie Organics 有機卸妝棉
100% 有機卸妝棉成份包括黃瓜; 混合洋甘菊; 金盞花; 椰子同蘆薈. 卸妝同時提供清新感覺!
眼妝係比較難清卸得乾淨, 所以我再用卸妝棉再抹一次!!! 嘩, 原來我未卸得切底呀!! 所以話呢, 卸完妝都最好再洗一次面!! 


洗完面最好就係敷番個面膜!
Michael Todd Trie Organics 豐富南瓜精華面膜
嚴選來自農場既原材料, 拒絕使用苯及硫酸! 南瓜面膜採用營養豐富既南瓜同甘醇酸, 滋潤及緊緻肌膚, 讓肌膚光澤有彈性, 改善細紋及皺紋!
吱出黎係南瓜味呀!!!! 
好得意呀, 平時食南瓜就多, 今次將南瓜敷上面, 感覺好特別! 而且texture都好似南瓜, 將南瓜蓉敷上面, 有少少肚餓啦 :p
敷5~10分鐘就搞掂! 快趣又方便, 而且又唔難洗走! 一個星期敷幾次都得啦~


二月盒子仲有另一品牌既面膜!
Annie's Way 蘆薈海藻鎮定控油果凍面膜
蘆薈海藻鎮定控油果凍面膜有抗痘; 排毒; 改善粗糙及黯沉既情況等功效! 
一包一次, 最岩帶去Short Trip用! 
Jelly滑潺潺, 搽上面好冰涼~ 敷20~30分鐘之後後, jelly被吸收左, 好似形成左一層薄膜! 過水洗面後好滑嘟嘟啊~ 好正!



今期盒子有兩款面霜!
Janue 小黃瓜清爽水潤霜 及 恆潤駐顏牛奶霜
天然小黃瓜精華能快速為皮膚注入水份, 而且有效被皮膚吸收! 加上膠原蛋白, 幻紋立刻拜拜!
而駐顏牛奶霜含有豐富滋潤既鮮奶成份, 讓肌膚瞬間高效吸收, 使肌膚嫩白富有彈性!
小黃瓜清爽水潤霜有兩包, 一包其實可以分兩次! 味道就係青瓜味 (哇哈哈~ 二月盒子樣樣都係有益蔬果咁喎!!)! 搽上面好滋潤!
而駐顏牛奶霜就係用上小盒子, 比包裝方便, 不過我就聞唔到牛奶味啦~


二月盒子真係實用!! 樣樣野都岩用, 一盒有得扮靚; 護膚, 而且仲有條朱古力bar, Sweet Sweet一下~ 
Frey Chocolate 鳥結杏仁黑朱古力
香濃細緻既甘甜黑朱古力與香脆既杏仁粒完美結合! 
口痕或者當黎充飢一流! 



Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒! 
話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成6~7樣, 其中有d仲係貨裝添!! 
詳情可以去佢地網頁再睇detail d~
http://www.glamabox.com
http://www.facebook.com/glamabox





產品贊助及提供: 
- Glamabox
- Annie's Way
- D'Orient Acqua
- Janue
- MaxFactor
- Michael Todd Trie Organics
- Frey Chocolate





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言