玫瑰~玫瑰~我愛你 ♪(´ε` ) - Gülsha晨露玫瑰

有邊個女性唔鐘意玫瑰!! 紅色代表熱情.... 玫瑰代表愛情.... 
Gulsha選取自土耳其純天然大馬士革既玫瑰, 用傳統蒸餾方式滴滴蒸餾而成! 
源自土耳其家家戶戶既美容配方, 選用既大馬士革玫瑰花只會響每年五月既清晨時份採摘, 係全球限量既晨露玫瑰! 佢既天然成份為肌膚帶黎補濕而不黏膩既護膚效果! 
Gulsha除左晨露玫瑰水之後, 而家有新品推出啦 - Gülsha晨露玫瑰護膚油!
當然都係由土耳其大馬士革玫瑰以傳統蒸餾方式煶煉出黎啦! 要煶煉1公升既玫瑰精油, 就需要4000公斤大馬士革玫瑰! 所以你都咪話唔矝貴呀!!
油對任何人都好重要!!! 因為油可以幫你預防皺紋!!
成日都聽到話要補濕, 但往往就會乏略左油脂既重要性! 若果油脂分泌不足, 皮膚就會失去水分, d可惡既皺紋就會慢慢浮現!! 所以我推介Gulsha晨露玫瑰護膚油!
Gulsha晨露玫瑰護膚油, 100%天然成份能快速急救乾紋細紋, 使肌膚柔滑年輕; 並有效鎮靜肌膚, 消炎抗敏!
Gulsha既玫瑰味係最真, 就好似有一束99朵紅玫瑰響你手, 聞一聞格外醒神, 索一索舒筋活駱! 一d都唔似係「造」出黎既味道! 而且呢個護膚油好易被吸收, 絕對唔會油立立! 所以用黎做面部按摩油亦得!



而我手上呢支Gulsha晨露玫瑰噴霧, 我成日都會帶住響身邊! 因為呢, 我經常都會練跑, 水份好容易被輝發, 除左飲水之外, 一肌膚都好需要水份! 所以我會帶住佢響身邊, 隨時隨地為我提供水份, 同埋Refresh一下, 「玫瑰~玫瑰~我愛你!!」, 抖抖精神! (*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
提提你, 由即日起至3月31日, 響莎莎買Gulsha晨露玫瑰護膚油, 就會送限量版既Gulsha晨露玫瑰噴霧一支!! 







產品贊助及提供: 
- Gülsha





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言