Perfect 10☻全效抗衰老精華

第一次接觸Exuviance呢個品牌, 就係我去美容院做Facial果時! 
美容院姐姐話呢個品牌係好野, 出便買唔到, 叫我join course先送比我試用 XD  
Exuviance Antioxidant Perfect 10 Serum
係一支全效抗衰老精華! 佢主要功效: 
• 抑制破壞皮膚結構既MMPs (金屬蛋白分解脢) 
• 防範膠原彈性蛋白被破壞 
• 抑制5種游離基既破壞 
• 減少紫外線引導既炎性細胞 
• 修復DNA防範肌膚細胞被氧化 

一支30ml, 係正常一個月既份量! 睇外觀係水狀質地! 
Bump裝設計, 並附上透明蓋以防衛生!! 
但蓋既設計有待改善... 因為都幾難"car"出黎!! 
吱上手原來係黃黃地色杰身液體狀 (仲以為係透明無色既添~) 
塗上手感覺不大! 不過塗開左係無色, 唔洗驚膚色會變黃^^/ 
黃黃地色杰身液體狀, 有少少膠水感覺, 少少漿住!! 
一bump份量唔夠, 我面唔算大但都要2~3bump (^-^) 
質地雖然比較杰身, 但都好易推開同吸收!!  
搽左上面一陣feel到好似收緊既感覺! 好good! 因為無乜精華或者面霜係真係有緊緻既感覺!!  


因為地心吸力既關係, 所有野都會向下掉, 肌膚都一樣, 仲會dum添(ーー;) 我而家日日都會用Exuviance Perfect 10 Serum, 因為真係feel到係緊緻左!! 可能睇落無乜分別, 但用左差唔多兩個星期, 肌膚好似多左層保護膜, 對抗衰老話都無咁易啦!! 




產品贊助及提供:  
- iTrial.hk 
- Exuviance by NeoStrata 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀  
chanchechee@gmail.com

留言