有油先可以幫你預防巢皮皺紋 - Trilogy Oil

秋冬季節好乾燥, 大家個個都著重補濕既時候, 往往乏略油脂既重要性! 
若果油脂分泌不足, 皮膚就會失去水分, d可惡既皺紋就會慢慢浮現!! 
Trilogy Rosehip oil係有機認証既玫瑰果油, 結合左人體必須要既脂肪酸, 具抗氧化劑, 能幫助保護免受環境中既自由基傷害. 而且仲有效改善及提升肌膚亮度及膚色, 增強皮膚既彈性同緊緻度.
Test-tube裝係我既至愛! 
唔知大家有無發現? 用黎盛戴精油既樽都唔會係透明玻璃樽!! 點解呢? 因為精油直接接觸到陽光會變壞架!!! 變壞左點搽落塊面度 @@" 爛面都似!! 

Trilogy Rosehip oil雖然係油,但好容易就推開, 質地亦都好幼滑! 輕輕按摩推開就完全滲透, 潤而不立, 正!! 
天氣真係太乾燥啦, 蛇皮出現!!! 
分量唔需要多,只要3滴就足夠一條腿! 就算蛇皮出現都唔洗怕, 皮膚即時吸收Trilogy Rosehip oil, 蛇皮不在, 肌膚亦細滑左! 

乾紋; 脫皮; 粗糙...呢d都係缺水既徵狀! 
就算受損甩皮都一樣幫到你!! 短短三日, 皮膚復元能力提高! 

最好既保濕方法唔係日日敷mask就得, 要令肌膚水油平衡先至重要! 



產品贊助及提供: 
- she.com 
- Trilogy 



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言