護膚從肌底開始 - Lancome小黑瓶的秘密

點解要用肌底液呢? 我地已經搽好多野上塊面架啦喎: 爽膚水 -> 精華 -> 乳液 -> 面霜 -> 眼霜.... 肌底液就係響爽膚水之後精華前用! 咁究竟肌底液係乜東東? 而佢又有咩好呢?

隨著年齡增長,尤其響轉季乾燥日子,肌膚就好容易出現幼紋;乾紋,會顯得老左十年咁既樣(~_~;) Genifique嫩肌活膚精華肌底液係護膚既第一步! 除左為肌膚打好基礎之外,之後搽既精華同面霜仲會更吸收添!!

Lancome呢支Genifique已經唔係新產品黎架啦!!
從第一滴開始,肌膚日漸光滑;柔軟;透亮. 僅僅7天,肌膚煥發青春光彩. 8週後,10大年輕標誌得到明顯改善 - 細紋;皺紋; 光澤; 紋理; 緊緻; 均勻膚色; 透白; 彈潤; 飽滿和整體外觀....
講到好似乜都得,等我開始試用呢支「小黑瓶」,感受下佢既威力啦!
Test-tube樽! 最值得贊既地方!!
扭動就開啟 (廢話|( ̄3 ̄)|) !! 話你知啦,一扭,上便個按鈕就會升起,唔洗驚吸晒d空氣入去! 扭埋就會閂埋,無得㩒架!! 呢個設計可以令樽入便既肌底液keep住最佳狀態
一扭開蓋精華就會自動抽出,唔洗再自己㩒㩒㩒.
質地係杰少少既水狀,輕輕打圈推開,好快吸收晒. 保濕滋潤得黎之餘又唔"立"!
其實我用左Genifique都有兩個月架啦!
爽膚水之後三至四滴就足夠成面! 輕輕打圈推開按壓,等掌心既熱力同肌底液更易吸收!
毛孔吸收力好,面色自然靚,皮膚亦都健康D啦!
要有健康既肌膚,除左護膚係第一步之外,Work Life Balance都好重要!
如果生活成日都日夜顛倒,再加上經常Junk Food.... 想要靚肌膚都唔輪到你啦! 所以貪靚既我地要好自律架ψ(`∇´)ψ 要靚就唔可以懶! 護膚步驟加多一個,就可以將之後既產品提升並發揮最好效用,何樂而不為呢!! Yeah!

誠意推介 Lancome Advance Genifique <升級版嫩肌活膚精華肌底液> 



產品贊助及提供
 - Jessica
 - Lancome




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言