優悠悠的一天在大坑嘆PizzaZaZa❤

大坑愈來愈多美食,尤其浣紗街: 拉麵來; 民聲冰室; 火車頭越南餐室; 潮民.... 淨係一條街都有排食呀!!! 
而我今日就黎到PizzaZaZa❤ 



店鋪唔係好大,只有40座位左右,但環境就好舒服! 


牆上便有唔少大大細細既畫象,一d唔會有壓迫感; 另一邊就以磚牆配門,比人一個隨時打開門就可以出去綠悠悠既草地咁. 

準備開餐啦!!!
eee,做乜比粒白色糖我呀 @@" 仲要加水添... 哇~會長高架! 原來係濕紙巾,kakaka,大鄉里出城呀我,哇哈哈~ 諗諗下咪就好似我地果d面膜紙之麻 :p




Menu都ok多選擇 (我有選擇困難症,唔好有太多比我揀就岩晒~)! 而我就叫左: 
軟心蛋配磨菇薯蓉及黑松露菌汁
意大利腸薄餅 - Salsiccia 
手造長絲帶麵配黑毛豬肉醬及牛肝菌 


真係好好味呀!!! 
唔知係咪我肚餓呢.... 個軟心蛋配薯蓉簡直Perfect Match呀!! 個松露又香喎, 食到食lam埋隻碟呀! 
而Salsiccia, 落左即磨既Parmesan cheese,好好味呀!!! 薄既Pizza先係真正既pizza,不過我嫌薄得濟 XDDDD 師傅真係勁呀,可以整到咁薄! 火候岩岩好!
個Tagliatelle超正!!! 我估真係手製唔係買番黎果d! 少少煙韌之餘無面粉味! 個汁調教得好好,濃味適中又唔會過咸!









要去大坑,自己揸車直達就最方便啦 (成條街都有咪錶位)~ 
如果搭地鐵呢....天后或者銅鑼灣站都ok! 因為大坑就響正中間,哈~ 




PizzaZaZa 大坑浣紗街7號地下 (tel: 28812-8287) 



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言