Surprise!! [11月glamabox]為你解決秋冬轉季問題

嘩! 嘩! 嘩! 係女仔都鐘意Surprise! 而 Glamabox就比到我驚喜啦~ 
真係好開心, 先係比個設計吸引住... 零感來至意大利威尼斯? 好特別呀! 
準備「拆禮物」啦!!! 
一大開禮物盒, 哇~ 有好多禮物呀!! 包括: 
- Prodigy 亮白面霜 
- L&P 滋潤南瓜抗衰老水漾面膜 
- DrCi:Labo 美白膠原整效修護啫喱 及 海洋膠原滋養啫喱 
- Elishacoy 零瑕補濕嫩肌CC霜 
- Bijoux 美潤濕紙巾 
- Kamill 護甲潤手霜 



忍唔住就即刻將Kamill handcream放落化妝袋啦!! 
細細支放落化妝袋就岩晒!  隨時隨地可以攞出黎搽!
手㬹都好乾燥, 吱少少就滋潤晒~ 





有陣時唔想化妝, 但又想膚色均勻少少先出街.... 呢支Elishacoy就幫到你!! 
佢比一般既CC cream質地無咁厚, 但亦唔算好易推開. 
而佢有SPF30, 當佢防曬咁用一流! 




天氣乾燥, Mask唔少得! 
呢個L&P 滋潤南瓜抗衰老水漾面膜, 一包好似唔太多精華, 而mask係有壓紋架!! 
Mask大細岩岩好, 亦都好貼面! 
以為唔係好多精華啦... 敷完20分鐘塊面仲係好濕淋淋! kaka... 
之後再用手按下摩, 都吸收唔晒! 所以咪意為包裝入便無乜精華就唔夠! 
敷完好滋潤又保濕! 





敷完mask就梗係要搽面啦!  
Prodigy 亮白面霜含複合植物成份及維他命C減緩黑色素生成並嫩白肌膚, 加上海藻抗敏精華及保濕因子為肌膚帶上隱形水面膜! 
超方便! 以為係牙膏咁吱出黎啦, 但原來有個㩒制!  
有美白又滋潤, 一支搞掂晒~ 




禮物盒內仲有兩盒Dr. Ci:Labo.... 


Dr.Ci:Labo水凝膠原極效修護啫喱 
含有Dr.Ci:Labo 獨家既膠原蛋白HC納米膠囊以及120種美肌支援成分得以實現, 更確實地傳達到肌膚深處並予以維持既保濕機制. 




Dr.Ci:Labo美白膠原極效修護啫喱 
天然既凝露同獨特既超級美白滲透系統能發揮到極大既提高肌膚潛在能力, 美白成分能抑制黑色素既形成, 有效淡化斑點, 而實現保持肌膚水潤. 


兩個都係Gel狀既質地, 搽響面度輕輕打圈推開, 好快就為肌膚形成左一個無形既保護層! 有效長時間保存滋潤肌膚.  





最後就係Bijoux 美潤濕紙巾! 
呢個濕紙巾比一般既大好多!!
就算抹完手都仲可以抹面同手臂!! 真係唔好晒呀~ 





Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒!  
佢地會根據我地既喜好同埋肌膚特性等等, 度身訂製一個屬於自己既glamabox! 咁我地就算幾「宅」, 唔出街都可以試用到正野啦~ 

話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成6~7樣, 其中有d仲係貨裝添!! 


詳情可以去佢地網頁再睇detail d~
http://www.glamabox.com 
http://www.facebook.com/glamabox 





產品贊助及提供: 
- Glamabox 
- Prodigy 
- L&P 
- Dr.Ci:Labo 
- Elishacoy 
- Bijoux 
- Kamill 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言