每月一次的Jessica Trial Workshop

唔知係咪每月一次既呢? 上禮拜雜誌旭茉Jessica就搞左個Bloggers x Reader Trial Workshop! 主要品牌有TefuTefu; Soin d'eau 及 Olay!! 
嘿~其實我都唔係第一次參與Jessica Trial Workshop,不過印象中同Olay呢個品牌合作左幾次!! 之前推廣過潔面儀啦...每個到臨既都獲得Olay潔面儀一部! 所以我每次都期待Jessica既Trial Workshop架!


先出場既係由Tvb藝員黃智雯做代言人既TefuTefu!!
試用產品就係<美白保濕去除角質>既「白之水滴」! 佢最特別既地方居然係噴霧!! 只需要兩三噴, 輕輕響肌膚上便打圈大概30秒,角質就會隨住超微細粒子帶動,轉化成灰白擦字膠碎!
真係唔係嚇你,我都算係d勤清楚勤洗手既人. 我將「白之水滴」試響左手,唔洗一陣就有擦字膠,過水之後美白度提升左,Wow~





接住落黎介紹Soin D'eau!  Soin D'eau
主要成份係貝儂活泉水. 貝儂活泉水低礦物;屬弱酸pH4.5;含矽酸鹽;鎂質;鐵質;銅質;硒質! 絕對唔傷肌膚,提升肌膚自我保護能力並防止肌膚老化.
有三隻產品比大家試用:
- 活泉保濕露 <-- 可以當Toner! 質地比較特別,水又唔水得晒,但又唔係杰撻撻! 我覺得做導出導入就岩晒lu
 - 活泉噴霧 <-- 天氣開始乾燥,再加上長時間都響室內嘆冷氣/暖氣... 肌膚就會更乾! Spray絕對唔少得!
 - 活泉保濕面膜 <-- 敷10分鐘就即時泵入大量超強活泉水,保濕之餘仲有去黃效用! 岩晒唔鐘意敷Paper Mask既人 (即係我! 哈~) 



最後出場既係Annie G徒弟(學生??sth like that :p) - Leo!  
佢介紹Olay最新出既Regenerist Super Cream! 除左係當cream搽面用之外,佢仲可以當按摩膏用! 少少幾個簡單按摩手法,要V面;去紋;通淋巴絕對難唔到我地啦!!



同場加映Olay Regenerist系列,包括Super Serum同Eye Roller!
唔係講少,我只係即場試用Super Serum,已經feel到好明顯既緊緻!! 如果搽上面應該效果會更好!
可惜是次Trial Workshop無Super Cream送比我地呢( ̄^ ̄) 


分享到此為止,拜拜~ 




產品贊助及提供: 
 - Jessica
 - TefuTefu
 - Soin d'eau
 - Olay 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言