唔洗自己打燈都可以擁有自然亮澤柔妝容 - Shu Uemura 白瓷光感粉底液

正當個個都收到Shu uemura既<六心公主>既時候... 
我收到白瓷光感粉底液, 終於都可以試Shu Uemura, Yeah! 

每個人都想將自己最美一面展現出黎! 但我真係老啦 T^T 新陳代謝極慢,d暗瘡印久久不退! 化妝就係要將呢d"衰野"遮住!!  



Shu Uemura呢隻白瓷光感粉底液有14隻色調. 但點解叫白瓷光感呢? 因為Shu uemura採用左先進既多源光感科技,讓肌膚添上恍如鏡面反射既柔光效果,綻放自然亮澤! 
而我既色系係764色! 簡直係同我膚色一膜一樣,搽左好似無搽, very good! 




化妝求自然,Shu uemura呢個白瓷光感粉底液幾好喎! 因為我不嬲都用開手黎上粉,唔係好識用佢比既lightbulb... 不過吱一下就唔係好夠一塊面,我都吱左成4~5下!
質地地幾滑而且易推開! 搽左上塊面又唔會出一撻撻! 遮瑕度亦都ok! 最緊要係幫我膚色均勻左!





我個妝完成啦




產品贊助及提供:  
- uBeauty 
- Shu uemura 





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言