原來我是Barista cheChee!!

人人都可以係咖啡師!! 
嘿嘿, 話你知啦, 我飲咖啡既年資最多最多只有兩年! 但點解我話我係Barista呢? 因為我識沖咖啡囉~


咖啡好似愈來愈多人飲, 你去Starbucks呀, PacificCoffee呀果d就知啦, 想搵個位坐下都幾難!!
而早前就得到iTrial既邀請, 去到Coffee Lover學咖啡拉花! 
由咖啡粉開始, 先整一杯expresso!  
原來所有咖啡都係由expresso開始! 你想飲Latte, 就落多d奶啦~  
導師示範左幾次, 好輕鬆咁就完成左杯咖啡拉花! 



而我當然都試整我既espresso同練習打奶啦! 
emmmm, 有導師響隔離伴住, 打呢杯奶都唔係咁難者, 嘻~ 


普通既拉花已經滿足唔到一般人! 而家興3D立體拉花!! 
導師三兩下手勢, 就將一舊野變左做「貓貓泡泡浴」, 好得意呀~ 




而我呢, 都成功拉出花花呀!!!  
第一杯花花Latte好成功呀! 原來拉花都唔係咁難者~ 
不過我第二杯就衰左lu... (唔通第一杯係撞彩既??) 
即刻飲左佢, 費事眼怨 XDD
第三杯都成功呀, Yeah!! 
就係咁, 我稱自己為Barista! Wahahaha~ 





特別嗚謝活動主辦:  
- iTrial 
- Coffee Lover 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言