Estee Lauder - 亞太區星級化妝師秋冬彩妝匯演


上禮拜去左由Estee Lauder舉辦既「亞太區星級化妝師的彩妝秘技」,我係被獲做化妝模特兒架,嘻~ 幫我化妝既星級化妝師係黎至日本既Nishikori Sen!  
我主要化既係眼妝,我揀左今年大熱既綠色! 其實都驚驚地架,驚化左出黎會好似被人打腫左對眼,但效果出黎都唔錯! 不過影相出黎就唔係咁覺眼了~ 
Nishikori Sen一路幫我化妝,在旁既另一位化妝師就寫低同畫低我所用既產品同型號. 等我要配番買既時候都方便d,好貼心呢~ 
個個都係星級化妝師,團隊好強大!!! 
全部都係黎至亞太區架,有韓國,澳洲,泰國...有d有埋翻譯人員添架! 
雖然唔係由香港首席化妝師Leo為我化妝,但我走左去同佢合照,哈~ 
咁又一晚lu~

留言