Jessica 50 Blogger event

哈哈,隔左成個月先出呢個Jessica Blogger Event係咪遲左少少呢 :p 
今次搵黎三個品牌 - Kookai (服裝); Clinique (美容); Charment (眼鏡),同一眾Blogger一齊分享.

Kookai就當然展示黎緊秋冬季既服飾配襯啦!! 
臨近年尾就有好多Party/宴會要出席,岩晒,係時候要update下順便參考下o(≧▽≦)o  



而Clinique就主要介紹呢支新升級版,激活激光修護精華素(仲有CC cream及其他)!
連龍鳳媽媽都贊好,我都忍唔住即場吱左d黎試,順便搽埋落頸! 佢有收緊去紋效用架! 
呢支精華素好野黎架,可以搽埋眼同頸,真係方便到極! 再加上水潤質地,輕輕按壓好易吸收,皮膚得到滋潤,轉季岩晒! 


但我今次其實主要想講下副眼鏡!
嘿嘿! LineArt CHARMANT以音樂五線譜做設計藍本,獨特既鏡臂加上柔韌既EX鈦鏡臂,戴左上去好似無戴一樣(即係超輕!!!)! 而且佢仲有一個賣點,就係點屈都唔會爛!! 
kaka,睇見我同班姐妹屈得幾開心就知啦,haha! 


而我戴既呢副眼鏡設計好簡單,就係只有五線譜既五條線(係7條線先岩 :p)!! 

遠睇以為係直級幾條,但其實係波浪線黎架! 


除左近視人會佩戴眼鏡之外,其實貪靚但懶既人都好需要眼鏡架!! 

我地唔係大明星,無理由日頭到夜晚/室外或室內都戴住副黑超架麻....響呢個時候眼鏡就幫到你手了!!!  




產品贊助及提供: 
 - Jessica
 - Clinique
 - Charmant 

留言