Melvita 有機護膚大法

嘻嘻,好開心有份參與Telford Beauty x she.com 美妍工作坊,仲要係黎至法國有機既Melvita主理,正呀!!  
因為放工後出席,大會都好細心準備左Cupcake同飲品比我地! 我就揀左呢個有個B字既Cupcake,嘻,B for Beauty!  

原本諗住慢慢品嘗件Cupcake,但被枱面既Melvita產品吸引住!!! 哇哇哇,當然唔少得皇牌產品有機花水啦! 仲有植物油系列,高效純淨保濕系列(高山玫瑰水凝系列 ),同估唔到有幾樽有機蜂蜜蜜糖添!!  
正當想試下d產品既時候,工作坊就開始lu.... Melvita主打天然有機! 講得係有機,但點分別有機定無機呢? Melvita就準備左d車厘茄同蜜糖比我地試食. 有機真係唔同d,味道係清甜,唔似係做出黎既甜味! 好得意既環節,因為有得飲飲食食 :p 而且係食有營養既有機食物!

跟住就由星級化妝師Winki Tsang講解換膚小貼士,仲請黎龍鳳媽媽Queenie做Model示範添! 
Winki講解秋冬護膚同小技巧既同時,我就跟住佢既方法去試用產品*\(^o^)/* 我一向都好怕用油既產品,覺得"立立立",唔知點咁. 但跟住Winki既方法去試用呢個堅果油配高山玫瑰水凝蜜霜,一D"立"既感覺都無,而且仲好吸收添! 

最後係試食Melvita有機蜂蜜蜜糖! 好好味呀! 就咁放入口都會太甜,唔洗沖水都Ok!  我試左青檸味同薰依草味既蜂蜜,兩樣都好正! <美容小貼士>每朝飲蜜糖水有助清理腸胃架! 
黎到尾聲lu,當然唔少得大合照啦!! 搵唔搵到我響邊呢(^∇^) 

臨走仲每人送番個禮物包,等大家可以返屋企慢慢享受Melvita有機產品!

黎緊11月Telford Beauty x she.com都會搞多兩場美妍工作坊,身為美媚們千祈唔好錯過,記住留意啦!!

留言