Furla Candy Night Party

FURLA呢個品牌源自意大利,始源配飾設計. 而到今時今日,FURLA已推出一系列既高級手袋皮具同個人配飾. 當然唔少得近排大熱既Candy Bag啦!

Furla 同 Styletips 合辦左個 Candy Bag Party! 我都唔執輸去湊下熱鬧!!
始源配飾設計,當然有accessories比大家揀選! 隻波波點皮帶手錶簡單得黎又唔會太casual,咩場合都適合 :D 

呢個側咩紫色Furla超鐘意!! 唔花巧但又輕易突出型格!
仲有少不了今季必備Clutch! 好多顏色任你Mix & Match! 經典款式亦不能錯過...
講得係Candy Night Party,當然仲有Candy Bag啦!! 
我就揀左呢個細細漸變粉紅Candy Bag!! 有d顏色幾Sharp醒 :D 成日都黑沉沉無黎生氣, No Way!!



臨走前仲送左個Furla袋比我添!!

kakaka, 係USB黎架!!! 好Cutie好實用呀!!


留言