OLAY革命美肌新體驗

「Olay一次對抗7大歲月問題的Total Effects」相信大家成日都會響電視或者報章雜誌見個呢個Solgan! 「一瓶全效」可以改善細紋/皺紋;肌膚缺乏彈性;膚質不均;膚色黯淡;毛孔粗大;色斑和年齡斑;肌膚乾燥七大歲月問題. 
係咪好吸引呢!!! 我今日就優先參與OLAY革命美肌新體驗! 等我為大家介紹下啦~ 唔好以為OLAY淨係得Total Effect,佢仲有新生高效系列(一瓶逆轉10年肌齡);水漾動力系列(澎湃保濕效能)!!! 
REGENERIST新生高效系列 
對抗今日皺紋及預防明日皺紋!透過頂尖光控護膚科技從視覺上消除陰影的產生及鏡面反射,有助降低皺紋導致的皮膚光控的對比度,瞬間讓面部細紋毛孔從視覺上隱形. 
AQUACTION水漾動力系列
保持肌膚水嫩飽滿,亦能預防膠原蛋白;透明質酸的流失,從而有效預防表情紋;乾紋及鬆弛等情況出現,延緩肌膚老化. 唔單止補水;鎖水,仲可以幫助肌膚主動抓住肌膚內在既水分,長效保濕12小時!

除左搽面野之外,清潔都好緊要! Pro-X by OLAY新一代潔面儀! 
除左日常清潔用既細微維刷毛之外,仲有一個新出品 - 高密度LATEX棉頭 + 微晶熱能磨沙凝膠! 
我即場試用左. 哇~好明顯左手用左潔面儀清潔(做埋磨沙)後,寧捨白淨,仲好滑添呀!! 

踏入秋冬季,天氣開始變得乾燥.當肌膚出現乾燥既徵狀,就代表肌膚嚴重缺水! 
要有效阻止肌膚水分流失,首先要為肌膚既角質層補充足夠水分,先至可以持久鎖水! 
Gel狀既質地,為肌膚保存充足水份,鞏固肌膚既屏障,令肌膚長時間保持水盈,抵禦秋冬天氣. 
除左試用OLAY產品之外,佢地仲請黎化妝師教授小秘技!! 
就係用三隻手指!! 將粉底放響掌心,用三隻手指輕輕打圈推開,然後再按上面度,慢慢推開打圈! 
因為掌心有熱力,令粉底更易貼面! 
嘿~我都即場試一試!! 又真係唔錯喎! 



由10月21至24日一連四日, OLAY響尖少咀iSquare會舉辦「OLAY革命美肌新體驗」.大家除左可以即場試用OLAY各隻產品之外,仲搵黎化妝師同大家交流下護膚/化妝心得,希望帶比大家「肌膚與妳,愈變愈美」! 

仲有仲有,淨係響會場到試產品又點夠呢!每位響入場參觀人仕,都會免費獲贈OLAY試用套裝(名額5000人)架!!!! 

另外,現凡於2013年10月12至24日響萬寧或屈臣氏買任何OLAY產品滿港幣500元(以單一收據計算),憑收據致電2243 6226登記預約,就可以響10月21至24日期間到尖沙咀iSQUARE地下OLAY革命美肌新體驗會場免費享受專業肌膚保養諮詢,以及半小時面部按摩及護理服務(名額限100人,服務先到先得,送完即止)! 
大家快d去iSquare「OLAY革命美肌新體驗」啦~ 
活動查詢電話: 800-969-688 


產品及服務由Olay Hong Kong提供

留言