Smoky Eyes by Laura Mecier

我覺得自己對眼唔夠大,雖然唔係屬於細眼一族,但可以大大大~大d囉!! 咁岩Laura Mercier有個煙燻眼妝活動,我就膽粗粗去化下.... 由LM makeup artist Fiona幫我化架,但佢話唔出鏡,我只可以show佢個背脊咋_φ( ̄ ̄ ) 佢好細心,先幫我落妝,由頭化起... 用既產品主要係LM Dark Spell Collection - 「魅眼美奏秋冬彩妝系列」! 係咪嚇親呢我呢個半邊妝容( ̄^ ̄) 我自己都接受唔到我落左妝既樣... 都,幾嚇人! 妝前妝後差好遠!!!!!! 化妝真係好神奇,靚女好多! 哇哈哈~ 好感謝投左我一票既人,我能夠成為得獎者都係靠你地咋 ( ̄▽ ̄) 獎品就係Dark Spell Collection! 好開心呀!!!! 

留言