獨門秘技大公開♡出拳·導入·緊緻·瘦面一Take過

年紀只會有增無減, 歲月不饒人, 唯有減慢衰老速度! 後生十八廿二乜都唔怕, 煎炸野+幾晚通頂都無有怕... 老了, 新陳代謝減慢, 肌膚復原能力都減左好多...
最近收到支來自日本品牌既 Safetier 維他命C12精華美容液, 就咁睇名會聯想到維他命C有美白既作用, 但佢唔係一支美白精華咁簡單呢~
樽身只有一大堆日文, 如果睇唔明日文就無辦法架啦, 哈~ Safetier 維他命C12精華美容液蘊含多量高機能既化妝品成分, 包括抗血酸磷酸酯鈉; 可溶性蛋白多糖, 雞蛋果果提取物; 透明質酸鈉; 葡糖基橙皮苷; 核黃素; 甘草酸二鉀; 檸檬酸; 黃原膠; 薰衣草花/葉/莖提取物; 丁二醇; 苯氧乙醇等等! 有助對抗衰老; 防止紫外光入侵!
Safetier 維他命C12 用上密封式泵裝設計, 唔怕外來空氣入侵! 精華係水油合一既質地, 感覺係二份油一份水既比例, 所以都幾滋潤架!
成日都聽到肌膚要水油平衡, 但好多時淨係會補水補水, 忽略油既重要性! Safetier 維他命C12 加入有12%維生素C既誘導體配方, 具有透明感及彈性既肌膚導入成分, 對抗皺紋; 減慢肌膚衰老速度非常有效!
早晚都可以使用, 天氣乾燥就更適合! 因為係超濃縮既精華, 所以2至3泵既份量就非常足夠! 
有d時候我仲會將 Safetier 維他命C12 為兩邊面加以按摩! 

cheChee 獨門按摩手法!! 
無需任何工具, 秘技就係自己既拳頭! 先將 Safetier 維他命C12 泵多兩泵響面兩旁, 然後就可以出拳架啦~ 由下至上咁出拳按壓, 加上拳頭與手指造成既凹凸, 左邊30下; 右邊30下, 促進血液循環, 即時緊緻又達至瘦面!
cheChee 獨門出拳按摩法, 短短數分鐘就搞掂, 面部周圍都有好按摩穴位, 平時普通塗面只係保護肌膚; 加以按摩就可將 Safetier 維他命C12 更滲透, 增強皮膚既彈性!
Safetier 維他命C12精華美容液 於Sharonsworkshop有售, 更多查詢可聯絡Sharon's Workshop


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言