隨身攜帶有機玫瑰花水♡Primitif Rose Otto Hydrosol

好熱呀好熱呀!! 呢排日日都過30度氣溫, 出街無三寶 (帽; 遮; 太陽眼鏡) 真係唔掂檔, 不過有三寶都唔夠, 我仲有一寶, 就係玫瑰花水 - Primitif Rose Otto Hydrosol!
玫瑰花水係對肌膚最溫和而且無刺激性既保濕精華, 成份係100%澳洲有機認證既玫瑰花水, 適合任何肌膚人士使用, 尤其乾性; 敏感; 黯沉及皺紋肌膚! 
玫瑰花水可以倒響化妝棉然後敷上面; 或者最方便就係直接噴上面! Primitif 玫瑰花水採用噴霧式設計, 令肌膚即時得到舒緩並有保濕作用!
玫瑰花水既保濕效果佳, 溫和且有助收細毛孔, 平衡肌膚既ph值! 響呢個炎炎夏日隨時隨地噴噴, 更有舒緩肌膚既功效!
玫瑰花水亦可當作爽膚水咁使用, 早晚洗面後先噴上玫瑰花水, 肌膚充滿活力; 長期使用後, 肌膚更明亮有彈性! 

出街就梗係唔帶 150ml 咁大支裝啦! 咁大支梗係留番屋企或公司慢慢用, 平時就會帶支 5ml 旅行裝放手袋, 得閒就攞出黎噴一噴, 為肌膚充電順便舒緩熱烘烘既感覺!
Primitif 點止花水咁簡單! 佢仲有好多天然健康及可持續既護理產品, 令大家重新發現地球本身既自然美, 共享大自然既好處, 愛護大自然, 與大自然互相共融! 
而家上網登記, Primitif 會為你送上一支5ml有機玫瑰花水旅行裝, 但需付HK$20運費! 買其他產品時順便登記埋, 買滿HK$200就免費送貨, 咁就唔洗比運費啦~

更多查詢可參與 Primitif Facebook網站!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言