Deluxe 體驗。媲美專櫃品牌

早前小妹去左個 Deluxe 活動!! 活動前一直都唔知道係邊個品牌, 非常神秘啊~

叮叮! 就係金色呢瓶啦~ 唔知係邊個尊貴品牌呢? 活動地點係 Upper House, 開始先用上金色瓶內既乳霜為我雙手按摩!
Beauty Advisor 用上金色瓶內既乳霜為我雙手按摩, 並提點有d穴位可多按!

跟住就紋身!!
我指既係紋身貼紙呀!! 紋身係一世架喎, 梗係要諗清楚啦, 所以紋身貼紙好啦~ 今年好興 Metalic Tattoo, 又可以隨時換款, 方便至極!
有個咁 Deluxe 既體驗, 係時候要公佈金色瓶的秘密啦!!!
Wahahahahhaa
原來係全新升級 Total Effect 多元修護霜! 只不過係用左金色瓶黎做掩飾, 響毫無品牌標誌下體驗; 感受產品, 估唔到真係挑戰專櫃品牌呀!!
OlAy 全新升級 Total Effects 多元修護霜, 配方增添 40% Niacinamide 尊貴成分, 有助改善乾燥; 提亮暗沉; 均勻膚色; 緊緻肌膚; 撫平細紋; 細緻毛孔; 改善膚質等範疇, 真正 Total Effects!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言