品味生活由SABON香薰開始♡

香薰有助心靈平靜, 令整個人得到安寧平和! 唔同既香薰味道有唔同既治療效用, 而我就會用上香薰機, 比用蠟燭香薰更為安全; 而且美觀度大大提升!
我要為大家介紹著名身體護理及家居香薰品牌 SABON! SABON 推出既呢部超聲波香薰機 Aromatic Diffuser, 唔係香薰機咁簡單, 佢係一部超聲波香薰機, 仲係一部迷你放濕機, 且可調教柔和燈光添架~
SABON 呢部超聲波香薰機 超易用, 全機只有兩個按鈕, 另外就係一條插電線! 機身用上淨白陶瓷物料, 予人高雅品味既觀感, 加上流線型設計, 唔老土唔笨重, 用黎當家居裝飾或擺設就 Perfect Good!
話明香薰機, 當然要配合香薰使用啦! SABON 有多款香薰味道以供選擇, 可因應唔同環境或心情而選取唔同味道既香薰, 從而得到紓緩及調適!
我揀選左 Patchouli 廣藿香香薰精華, 充滿溫暖又隨和既氛圍, 有鬆弛神經之餘, 同時又令人振奮; 抖擻精神, 藉以驅走負面情緒, 增加正能量!
Patchouli 廣藿香帶有東方香味, 帶少少泥土味; 甜甜感, 好實在既香味, 合上眼仿佛就去左渡假般, 吹住海風夕陽無限好, 異國風味~ 
使用香薰機前先加水於器皿 (指定既份量, 勿超過水位線), 然後加入5滴香薰油就足夠架啦~ 因為香薰油成份經已濃縮, 必需調和慢慢滲出香味, 否則過份濃烈味道反而太刺激, 得不償失!
SABON 超聲波香薰機只有兩個按鈕, 左邊係 LIGHT, 可調教柔和燈光; 右邊既係 MIST, 簡單黎講就係開關鍵! 按一下按鈕就會長亮, 係連續噴霧模式; 再按一下就係呼吸模式, 即係噴霧30秒停30秒!
噴霧透過超聲波隨著香薰機頂部出口釋放, 水蒸氣有有淡淡香薰味道, 可補充空氣中既濕度! 無論夏天開冷氣果時, 水份容易被抽乾; 或者秋冬天氣乾燥時, 都可以用佢黎做補濕!
SABON 超聲波香薰機 設有安全檢查制口, 當器皿已無晒水份, 香薰機會自動關上! 所以就算屋企無人都唔怕長開香薰機!
SABON 超聲波香薰機用上陶瓷物料, 感覺高雅有品味, 所以間唔中我會擺響書房, 做做下野忟忟憎憎, 只要開啟香薰機, 整個人都得到放鬆, 放低繁瑣之事, 投入片刻恬靜閒適! 
SABON 超聲波香薰機Aromatic Diffuser 只限於港澳 SABON 專門店限量發售, 生產數目唔多, 極具收藏價值! 更多 SABON 相關資料, 可到 www.SABON.com.hkFacebook 專頁, 或親臨門市了解更多!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言