感謝周年慶 買HK$540Set最抵!

買買買!!!! 半年一度既 SOGO 感謝周年慶 已於尋日(5月15日)開始啦~ 你買左未呢? 早於一星期期前 SOGO Thankful Week 經已係捕天蓋地式宣傳, 由網路上; 報章雜誌到店內海報及佈置, 甚至電視廣告, 周圍都會見到佢地既宣傳! 而我慳家妹既性格, 點會錯過a又平又抵既優惠呢~ 所以呀, 我第一日就去潮聖啦!!
為期兩周既感謝周年慶, 真係好多好多人啊~ People Mountain People Sea, 周圍都係人! 不過你又放心, 一定會行到埋去 Counter 選購, 而且售貨員仲好有禮貌及耐心介紹&推介產品!
真係好多人呀!!! 好在我預先睇左有咩抵買套裝, 如果唔係既話肯定我有排諗呀 (我有選擇困難症啊~)! 以下係銅鑼灣店部分套裝:
第一日黎潮聖都係為左呢套周年精選 - 晶瑩剔透奇蹟套裝 (HK$540)!! 呢套係新手入門體驗首選, 包括:
- 護膚精華 (神仙水) 75ml (原價 $510)
- 嫩膚清瑩露 30ml (原價 $470 150ml)
- 護膚面膜 1片(原價 $101)
- 肌源緊緻精華面霜 15g (原價 $740 50g)
一套有齊基本護膚需要: Toner, 神仙水, 面霜及面膜!! 抵唔抵? 你識計既~
SOGO 感謝周年慶 半年一度舉行, 分為 Part I (5月15至24日) 及 Part II (5月25至31日). 更多優惠及查詢可到網站或親臨 SOGO 實體店!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝品牌邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言