好過癮的冰川土啊

一到炎炎夏日, 肌膚都好似好開心咁張開晒 (油脂分泌旺盛), 毛孔擴張到就黎玉眼都睇得到咁清楚! 毛孔粗大有個唔好處, 一來易出油; 二來好易藏烏租野, 阻塞毛孔; 三來長久粗大毛孔, 會令皮膚加速老化!! 唔通夏日就注定毛孔粗大? Nono! 我有 NEOGEN Glacial Magic Pore Mask 冰川土收毛孔面膜 !


NEOGEN 呢個 冰川土收毛孔面膜 由加拿大西北部沿岸海域冰川抽取的冰川土調制, 能迅速消除皮膚雜質; 油脂; 黑頭及彩妝殘留物, 徹底潔淨毛孔!
質地好過癮架, 望上去以為係實的的, 原來係奶油軟林林架! 挺身而高密度, 含大量天然礦物成分, 且帶有水滋潤成分! 
無添加配方, 蘊含超過 99 種天然活性成分 (包含冰川土; 五味子萃取物; 蘆薈葉萃取物), 能保持肌膚柔軟幼滑, 帶黎溫和呵護既護膚體驗!
用法好簡單, 就係直接塗上冰川土於面上! 其實薄薄塗 1mm 厚就夠架啦, 不過我貪心左少少, 塗厚左 xDD
塗上冰川土一陣, 大概 5 分鐘後就會有一層薄薄泡沫! 不過我塗得厚左少少, 所以d 泡泡係咁冒起, 哈哈哈, 好過癮呀~
發晒泡泡就可以洗面囉~ (註: 冰川土收毛孔面膜可應用於有妝容既面部!) 冰川土塗於面上比較難清洗乾淨, 所以最好用 Magic Pore Brush 幫手!!
Magic Pore Brush 淨孔魔術刷 有25 萬條錐形既刷毛, 可輕柔並仔細去除毛孔內既殘漬及黑頭! 尤其用黎清潔冰川土就岩晒!
我會先用水沖走d泡泡先, 然後再用上 Magic Pore Brush 慢慢打圈擦走冰川土! 鼻翼兩邊係最容易積藏污垢, 所以我會響鼻翼兩邊加易打圈按摩, 以便污垢隨著刷毛擦走!
用完冰川土清洗乾淨後, 面部肌膚會比平時乾旱少少, 尤其面頰兩側, 因此呢, 最好就配合埋冰川水收毛孔啫喱 Glacial Magic Pore Gel!
由科學界譽為「生命之水」既冰川水, 冰川水含豐富礦物質, 且潔淨度極高, 滲透力較純水強, 對促進新陳代謝; 細胞再生更有明顯效用!
冰川水收毛孔啫喱, 以加拿大冰川水調制, 水分含量達 90%以上, 且零油分, 能賦予肌膚清爽既保濕力之餘, 更集中緊緻毛孔!
敷完冰川土毛孔清潔乾淨, 之後再用上冰川水收毛孔啫喱, 冰涼感有助收細毛孔, 刺激既皮膚得到舒緩! 我會將冰川水收毛孔啫喱當面膜咁厚敷, 可以瞬間為肌膚補充水份!
我將冰川水收毛孔啫喱當面膜咁敷, 過水後 Sharp 醒晒, 喚醒肌膚唔油立立, 毛孔仲好似無咁粗大! 而且敷既時候涼浸浸, 岩晒夏日用~
而家冰川收毛孔套裝推廣價為HK$485 (一套三件)! 話你知啦, 淨係個 Magic Pore Brush 淨孔魔術刷 都 HK$130, 不過用黎深層清潔真無無得頂! 

有興趣可到以下銷售地點選購及了解更多:
銅鑼灣希慎廣場 6 樓 632 號舖 
葵芳新都會廣場 4 樓 499A 號舖 
荃灣綠楊地下 17A 號舖 
鑽石山荷里活廣場 2 樓 299B 號舖 
馬鞍山新港城中心 4 期 2 樓 2094 號舖 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝品牌邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言