自家 Hair Treatment

我間唔中會去染髮; 電髮... 唔多唔少都搞到頭髮傷晒, 變得好脆弱, 一支支咁無晒彈性, 唔夠順滑又無光澤. 問左專業人士既意見, 但解決辦法只有一個, 就係剪晒D頭髮佢! Oh No, 我接受唔到呀! 另一辦法就係狂做 Hair Treatment! 老實講, 我地邊有咁多時間去 Salon 做 Treatment 喎, 所以呢, 我就好勤力咁響屋企進行自家 Hair Treatment!!
我經已轉左「嚴重受損髮質使用」既洗頭水及護髮素! 但護髮素始終唔夠髮膜咁夠深層滋潤修護, 所以一得閒我就會響屋企做自家焗油 - Pantene Clinicare 染燙損傷修護潤髮膜!
Pantene Clinicare 染燙損傷修護潤髮膜 主要針對染燙髮後嚴重受損既衰老秀髮, 特別添加活力彈性膠原蛋白組分! 富含更滋養配方, 緊緊鎖住角質蛋白及水分!
而且 Pantene Clinicare 染燙損傷修護潤髮膜 更可保護染後髮色不流失, 同時提升髮絲彈性! 更引入突破性流體牽合科技 - 聚集髮絲蛋白纖維, 瞬間牽合分叉!
我諗我既髮質係屬於嚴重受損! 髮絲無光澤無彈性, 唔洗摸上手, 睇見都覺得旱, 慘慘朱呀我~ 首先先清潔乾淨頭髮 (淨用洗頭水), 然後就可以塗上 Pantene Clinicare 染燙損傷修護潤髮膜 喔~
因為我係嚴重受損類別, 所以我會響髮尾塗更多!! 要注意啊, 接近頭肉位置就唔好塗, 避免過份滋潤會生頭瘡架~ 跟住就要用上架撐!
嘿嘿, 平時去旅行酒店實會提供浴帽, 呢個時候就可派上用場啦!! 先扎好個頭, 然後就帶上浴帽, 之後攤抖休息下~
哈哈哈!! 咁就係我既自家 Hair Treatment 啦!! 同出便 Salon 差唔多之麻, 係無得 Steam 者 :p 帶上浴帽焗30分鐘效果差唔多之麻, 哈~ 焗完就可以沖水!
其實建議使用方法係洗髮後塗上髮膜3-5分鐘後洗去, 不過我就等30分鐘 xDD 好似煮野食醃餸咁, 醃耐d入味d! 焗30分鐘就可以令髮膜更深層滋潤髮絲啦~ 
用左 Pantene Clinicare 染燙損傷修護潤髮膜, 頭髮無咁旱無咁乾! 雖然無可能100%復原, 但起碼而家多左層保護, 唔好再傷落去!
至於幾時用髮膜就好睇個人! 每日用? 星星期用? 每月用? 我嚴重受損就一星期用2-3次, Treatment 都唔可以過份架麻!! 反而每日我就會用 淨潤養護系列密集修護精華液!
淨潤養護系列密集修護精華液 含珍貴摩洛哥堅果精油, 融合潘婷維他命原科技, 為頭髮加上堅韌既保護, 添加髮根之輕質修護韌力!!
淨潤養護系列密集修護精華液 只適用於髮尾, 唔好成個頭都塗呀!! 因為佢有摩洛哥堅果精油, 油性頭髮就更加要用得小心, 唔好以為塗得多就保護更多, 份量適中足夠唔好貪心 ^^ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝品牌邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言