愛上多功能的 SK-ii CC Cream

時間過得好快, 轉眼間我至愛既炎炎夏日即將到臨, 又可以同陽光玩遊戲啦!! 要白又唔想曬黑, 唔通著晒長袖帶晒帽帶埋黑超咩? 一支有美白功能, 同時又有防曬功能, 仲有化妝功能多合一既 CC Cream - SK-ii Auractivator CC Cream, 合晒心意~
全新 SK-ii 環采鑽白CC Cream 結合美白; 防曬; 遮瑕; 滋潤修護及持久妝感於一身既保養型底妝! 採用 SK-ii 獨有 Soft Aura White 配方, 當中皇牌成份PITERATM; Ume extract日本杏萃取物; De-melano P3C 及 Pixel WhiteTM, 能激活感光體 Cell Luminous Factor 與阻黑體Cell Clarity Factor 兩大肌底因子, 讓美白保養唔單止只係停留響肌膚表面, 更能深入至肌膚肌底結構, 由肌膚內在啟動肌底光體能量, 煥發鑽白光感!
SK-ii 環采鑽白CC Cream 更配上最高等級防曬系數 SPF 50+/PA++++, 斷絕紫外線入侵! 而且蘊含環采鑽白精華活性成份高達40% , 可立即改善肌膚明亮度, 能持續12小時美白護膚, 有 360°鑽白光感「隱形裸妝」之稱!
牙膏裝既外貌, 其實係吱吱 真空Bump 裝, 非常方便且唔會整到成手或者周圍都係! CC Cream 通常都無得揀色 (只有一個色), 而呢款 SK-ii CC Cream 雖然都無得色揀, 但佢又同我既膚色好夾, 好似話有自動調色功課添架 ^^
試上手背當然唔洗塗咁多啦!! 而且我著重隱形裸妝架麻, 所以薄薄一層已經好足夠! CC Cream 質地較一般厚身但尚算易推, 而且無 kick 粉, 塗開後肌膚白淨淨滑溜溜, 唔會死實色, 塗左好似無塗咁, 裸妝正呀!
CC Cream 同BB Cream/粉底用法一樣, 都係先響面塗四點: 額頭; 雙頰; 下巴! 由內至外; 下至上塗開, 小妹我仲未學識用工具化妝掃上妝, 只靠我雙手, 塗開後輕拍輕印開, 再用手指尖將咀角; 眼角仔細塗上!
岩岩塗開係會覺得唔岩膚色, 只要等一陣就會與肌膚融合!
我淨係塗左 CC Cream 咋, 膚色即時亮白左! SK-ii CC Cream 除左有美白; 防曬及遮瑕等功效外, 佢既滋潤度亦相當高, 感覺有d韓妝feel添呀 (註: SK-ii 係日本品牌啊~), 亮白又有光澤, 哈哈!!
畫番條眉; 加番條眼線就完成啦~ 夏天熱辣辣, 都唔會想化厚妝啦! 我出左成街, 雙眼盡現疲憊, 但個妝都仲 Keep 得住, 無話出現灰白膚色 :>

不得不提要有外在美先要底子打得好! SK-ii Cellumination Aura Essence 環采鑽白精華, 加強肌膚內在光線散射, 令肌膚顯得鑽白透亮! 內含阻黑體, 有助提高肌膚清晰度, 更顯無瑕亮白!
我一直都用開 Aura Essence 架! 因為我有少少膚色不均, 而且佢水潤質地好容易被肌膚吸收, 唔會漿住左響肌膚表面!
Aura Essence 帶有淡淡香味, 用佢黎為面部肌膚按摩, 唔單止可以令精華更易更快被吸收, 亮白提升 Double up! 每日短短兩分鐘美白按摩手法, 步驟:
步驟1: 迎香減壓
放鬆心情, 用指尖點壓鼻翼旁的迎香穴, 加以按摩並配合深呼吸, 有助舒緩減壓
步驟2: 提升亮白
置拇指於耳珠前下方的聽會穴, 食指二節於顴骨打圈按摩, 有助加速血液循環,增氧並點亮光采
步驟3: 膠原提拉
再利用食指二節沿腮腺位提拉, 以激活膠原及重塑面部輪廓
步驟4: 環迴去黑
利用食指二節沿額及眼周上出下入方式進行按摩, 推走暗沉膚色, 並同時促進血液循環
步驟5: 暢通淋巴
按壓耳後; 頸跟; 鎖骨每個穴位約3秒, 有效帶走面部多餘廢物,幫助消除疲勞

限定轉季優惠!!! 由4月1日起, 凡於 SK-ii 專櫃或專門店購買任何 SK-II 護膚精華 (我係用 Aura Essence 環采鑽白精華), 即可以 HK$399 優惠價購買環采鑽白 CC Cream! 數量有限, 先到先得架~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言