不能錯過的上海老吉士

放假就梗係想外出旅遊 (其實無時無刻都想去旅行, 出外走走~), 復活節碰上清明節, 再加上 FanFares $990 上海四天超平宜機票, 豈能錯過!! 我要到上海吃過飽滿的~

老吉士 係一間上海老店, 黎食就一定要預早訂位! 店鋪前身為一間住宿, 後來才改造為餐廳, 所以有少少私房菜既感覺!
懷舊既菜譜有好多選擇, 價格跟香港差不多, 但計人仔(人民幣)... 即係比香港再貴多一點點! 原來上海都有醬蟹 (醉膏蟹), 不過我無點, 怕肚子不適 :p 
先來頭盤 老醋蜇頭!!! 超棒! 一定要點! 老醋配上蜇頭味道極佳, 且蜇頭入味 (好多地方既蜇頭都係無味), 爽口彈牙, 必吃!
第二個冷盤係蒜泥白菜伴土絲! 其實係手撕豬肉配上蒜蓉及蘿白絲, 調味又係一流!
高膽固醇都要點呢個菜 - 蟹粉炒粉皮! 雞絲粉皮就食得多, 蟹粉炒粉皮你又有係食過? 呢個我好鐘意食, 啖啖蟹肉蟹粉正到痺! 不過食完佢就會有少少飽lu~
特別推介 - 蔥香魚頭! 上碟時佈滿乾蔥, 正所謂寶物尋底, 肥美魚頭就係乾蔥堆內! 魚頭超大個且啖啖肉, 小量魚骨亦輕易拔除, 而且味道調得好好又吃到魚鮮!
上海人喜愛鱔鰗? 我對呢d細細條既小鱔不大好感, 但都試食左幾條, 又係好好味呀!!!!!! 上海既調味做得非常好呀, 用d汁黎撈飯肯定正!!
樣樣都好好味, 除了獅子頭... 是吃得飽了還是? 這個獅子頭肉不會在口中溶化, 且有點煲湯瘦肉之疑! 湯味道較清卻油多了一點!
雖然飽飽地, 但都要點一客蔥油伴麵!! I like i like! 乾蔥伴豉油撈麵, 麵煮得剛好, 唔會太淋或太硬! 調味亦唔會太咸, 飽飽也吃得下~


老吉士 唔近地鐵站, 建議搭的士直接前往! 位於天平路41號, 近淮海中路! 要去食就記得打電話去訂位啊~


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言