每天一杯青汁



你以為青汁就等於五青汁 (由苦瓜; 西芹; 青瓜; 青蘋果; 青椒製成之五青汁)? 響日本, 青汁就係綠茶! 綠茶係好野黎架, 佢有抗氧化; 排毒; 清宿便等等益處!
來自日本既 朝之青汁 一盒入便有15小包, 方便攜帶飲用/食用! 
朝之青汁 綠茶係粉末狀, 除左可以用黎即沖變綠茶之外, 綠茶粉末仲可有撈其他食物, 例如食雪糕可以放少少變綠茶 toppings; 食mochi (日式年糕煙煙unun) 又可以落少少調下味 :p
綠茶係健康飲料, 最緊要一點係方便且易入口, 加上青汁內含桑葉及乳酸菌, 可以幫助消化, 排毒清宿便! 每日一杯更可速進腸道健康!
即沖青汁一小包為2.5g, 盒上說明可用80毫升水沖開來飲用! 不過我就覺得要視乎個人, 有人鐘意濃味; 有人喜歡淡淡的味道~
青汁的綠茶粉末非常幼細, 而且一沖即溶! 就算用上凍水都無積成一舊, 贊~ 
哈~ 我呢杯係極濃綠茶, 極濃係因為沖太少水! 有陣時食得太多太濟, 我就會沖濃d既綠茶幫助消化, 濟左真係好難頂, 訓又唔係企又唔係坐又唔係... 一杯青汁綠茶就解決!
朝之青汁真係好方便, 用凍水沖又得; 熱水沖亦得! 不論炎夏或寒冬, 隨時都可即沖一杯凍飲或熱飲, 濃度亦可隨個人喜好!


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言