【吃在韓國】烤肉是必吃的吧~

好耐都無黎韓國啦, 終於等到呢個四月飛一轉! 為左賞櫻? No laa, 不過都睇到一點點! 其實一出機場高速兩旁就總滿櫻花樹, 我當賞左架啦, 哈~ 黎韓國除左喪買之外, 當然仲要喪食啦, 點少得烤肉呢~
位於明洞站既 姜虎東白丁, 地點相當便利且又易搵, 響網路上亦有點名氣, 我梗係唔執輸啦 :p
店內環境唔算大, 所以坐位好快就坐滿, 建議早d黎排隊等食!! 而且店內提供免費 Wifi (雖然 Wifi 蛋係必備, 但 Wifi 蛋食電麻, 兩三個鐘就要差電; 用店內提供既就可以省電啦~), 一邊等一路上網搵定下個路線!!
店鋪周圍貼滿疑似姜虎東既相關海報!
等左一陣大概15分鐘左右就有位啦~ 一埋位就會送上炭爐, 超熱騰騰!! 
姜虎東 主要係食烤肉, 所以餐牌九成都係生肉, 得少少係熟食野! Oh Yes, 店員識聽識講普通話, 溝通無難道~
懶得諗就食 Set 啦, 樣樣有d, 岩晒有選擇困難症既我, 哈!
落左單之後就會送上蛋漿, 可以自家製炒蛋/烤蛋/半生熟蛋... 蛋有蛋味呢~ 
噢~ 忘了跟我的五花腩拍個照...
響韓國食烤肉係半殘廢餐黎架, 嘿~ 因為店員會幫你燒, 仲會幫你剪埋一粒粒! 我要做既野就係直接放入口, 或者攞d生菜包住食 :p
吃囉~ 好 Juicy 啊!!! 加上每片生菜都有調味, 好有心思! 就算唔夾肉一齊食, 就咁直接食菜都有味, 好好味!

至於牛肉... 不吃也罷! 一來我唔吃牛; 二來朋友吃也說沒味道 (O_o ") 來韓國要吃牛肉的話, 一定要揀最最最貴果d先好食, 姜虎東 係屬平價正常烤肉, 所以牛係非常一般!
食飽lu~ 乜都食晒無淨, 黎 姜虎東 淨係食豬豬就好了! 食飽飽繼續去 Shopping!!


姜虎東白丁강호동백정(明洞店)
地址: 首爾特別市中區明洞2街3-3 
電話: 02-777-6780 


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言