將光能量融入生活 - TALIKA


Talika 以光學出名 - 「將光能量轉化成修復肌膚力量既美容革命」

黎近佢會推出首個淨肌療程系列 (光萃煥顏護膚療程), 而我就有幸參與佢地既發佈會! 嘻嘻, 當日仲有Blogger 白雪雪同我地分享 Light X-Slim 添~

白雪雪既分享真係搞笑!!
佢話佢放左部 Light X-Slim 響肚腩, 跟住訓著左 Zzz 幾個鐘後先醒, 部機已經無電停左lu~

Talika 我首次接觸! 對佢認識唔深, 只係知道佢地有部家居美容儀, 有紅光綠光黃光...
發佈會當日都有介紹呢部 Light X-Slim!

夏日轉眼就到!! 我好鐘意陽光與海灘, 但要同陽光玩遊戲之前, 當然係要消滅脂肪先啦!!

Talika 呢部 Light X-Slim 就正啦!

佢唔一定淨係用黎瘦肚腩; 手臂或者腳! 佢用黎瘦面一樣得先好呀嘛~

Light X-Slim 光魅聲波燃脂纖體儀器 透過獨有既光學技術, 結合紅外線 (有助打開脂肪細胞, 促進淋巴排毒機能); 630 光頻 (具消炎功效, 刺激蛋白膠原增生); 超聲波及微震動 (有效為肌膚排水去水腫) 纖體技術, 以光打造美態!

要事半功倍最好就配合埋 Talika 既 Light Serum 纖體精華露啦~

Light Serum 含有 PBE 及 Phytosonic 活性成性, 配合 Light X-Slim 一齊做用, 有效減少脂肪組織, 減緩新脂肪細飽積聚, 並能即時為肌肉引流, 防止橙皮組織形成!

當日我都即場用 Light X-Slim ( ´ ▽ ` )ノ

Light X-Slim 零按鈕, 一貼埋肌膚就會自動開機! 塗上 Light Serum 之後可以開始啦~

輕輕打圈一分鐘, 慢慢就會覺得 Light X-Slim 配合埋 Light Serum, 簡易輕便又舒服!
除左減手臂之外, 我仲即場瘦面!! 哇哈哈, 我要 V 面 ^^y

全日重點就係呢個即將推出既 Photo-Beauty Purifier 光萃淨肌因子 - 靈感源自光萃煥顏護膚療程!

唔好以為平時搽精華; 搽面霜就好足夠, 其實洗面係好緊要!
只有徹底清潔既皮膚, 先可以將護膚品發揮得更好, 同時抵抗外來環境污染物!

Photo-Gentle Cleanser 光萃溫和淨肌乳
成分為 Photo-Beauty Putifier; 光萃淨肌因子; 褐藻; 棉花; 乳木果及牛油果! 能清潔表皮之餘, 同時補足自由基, 有助保濕及舒緩皮膚! 適合乾燥或敏感肌膚使用!

原來無泡都一樣清潔乾淨! 我平時用開洗面膏, 添佢可以起泡同時感覺乾淨d! 但原來無泡都做到呢點! 而且肌膚仲唔會好乾添!

Photo-Pure Foaming Cleanser 光萃淨肌潔泡沫
成分為 Photo-Beauty Putifier; 光萃淨肌因子; 褐藻; 植物性及甘油! 能清潔表皮之餘, 同時補足自由基, 可補充礦物質及恢復皮膚平衡! 適合混合性及油性肌膚使用!

Photo-Beauty Pure Scrub 光萃淨肌磨砂潔面霜
成分為 Photo-Beauty Putifier; 光萃淨肌因子; 高嶺土及野生洋甘菊! 深層排毒, 能溫和去除角質層, 重拾光采!

我要略略請一講呢個 Pure Scrub! 咪比 Scrub 呢個字誤解左, 其實佢係 Mask 黎架!! 佢有磨砂成分, 先敷上肌膚, 然後等數分鐘再加少少水打圈清洗, 肌膚即刻白左呀!

最後就係 Photo-Hydro Lotion 光萃保濕嫩肌化妝水
化妝水係雙重保濕既第一步, 亦都係護膚程序既重要一環! 除左即時為肌膚保濕, 同時響自然光底下發揮補水作用! 光萃保濕嫩肌化妝水 可以讓每個細胞達至水份飽和, 避免肌膚缺水並舒緩肌膚!

臨走前每人都可以幸運輪大抽獎!!

我好想要儀器機呀ヽ(´o`) 不過我 luck 唔夠, 只係抽到眼膜咋... 但都好開心, 因為係意外收穫! 唔認老都唔得啦, 我對眼好易攰, 而且好易現乾紋, 呢個眼膜簡直就係我救星啦!! 遲d再同大家分享呢個眼膜啦~



分享到此為止, 拜拜~

特別嗚謝活動主辦:
- Talika


▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
facebook.com/chanchecheee
chanchechee@gmail.com