物超所值Pobling洗面機

神級洗面機我就無啦! 不過我就有部人人都講緊又好用, 連759阿信屋都有賣既Pobling洗面機!!
Pobling呢部洗面機來自韓國! 望落部機都幾簡約架 :p
有四個件組, 包括可拆式刷頭; 機身; 電池; 及機座!!!
全機只有一個按鈕, 用黎開關之用, 無力度大小之分! 
刷毛係我最欣賞既地方, 因為真係超超超超~柔軟!! 柔軟既程度就好似棉花感舒服!!
機身底就係金牌 (^ー^)ノ
金牌寫上Pobling,  www.habalan.com 及 Made in Korea!! 有關Pobling既詳情可以直接去佢地網站再睇...

而我今次係想分享我對Pobling既感覺 ♡
只需要濕左個刷頭, 然後落少少洗面膏/Gel, 按個制就開動!!
震震震... 震震震... 唔洗用力, 話咁快d泡泡就自動出現!

洗面唔係洗得耐就定於清潔乾淨! 刷毛細密柔軟, 短短一分鐘就清潔完畢!!
Pobling呢部洗面機價錢好相宜, 而且刷毛真係very good!!
用左佢黎洗面, 鼻哥上既毛孔明顯無咁覺眼, 真係好似將d "烏租" 野擦走晒!
另外, 佢亦幫我慳番唔少洗面膏/Gel既錢呢!! 因為真係用好少分量就夠晒lu~

分享到此為止, 拜拜 ◉‿◉




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言